Opdrachten

Rabobank Marketeer Rabo Embedded Services

Marketeer Rabo Embedded Services

Info

Functie

Marketeer Rabo Embedded Services

Locatie

Utrecht

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

31.03.2025 - 30.09.2025

Opdrachtnummer

230087

Sluitingsdatum

date-icon10.03.2025 clock-icon15:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Beschrijving:

* 1 FTE
* 24-32 uur in overleg
* Duur opdracht: 9 mnd
* Verplichte kantoordagen: di en do, iedere week
* Niet geschikt ZZP
* Gewenste SD 1-4-2025 maar afhankelijk van doorlooptijd screening etc


Marketeer voor Rabo Embedded Services’



Opdrachtbeschrijving


Onze Rabo Embedded Services propositie schaalt op. We zoeken een marketeer die Rabo Embedded Services extern en intern nóg meer op de kaart kan zetten. En Rabobank als thought leader op het gebied van Open Banking en Embedded Finance te positioneren in de markt. Deze marketeer begrijpt als geen ander hoe en met welke content je Rabo Embedded Services zowel extern als intern succesvol kan positioneren. Hij/zij laat zien dat we een toonaangevende en aantrekkelijker speler in de markt zijn aan de hand van onze producten en klant- en partnersuccessen. Intern weet deze marketeer onze community te inspireren, betrekken en versterken.



Gevraagde resultaten


• Thought leadership: Maandelijks een inspirerend bericht rondom ontwikkelingen, nieuwe partnerships, nieuwe klantdeals, events of andere relevante content waarmee je Rabo Embedded Services goed op de kaart zet. Daarnaast whitepapers of artikelen met onze experts.


• Co-marketing en activatie: Samen met partners zichtbaarheid geven aan het partnership en gezamenlijk activeren van (gezamenlijke) klanten. (Databasemarketing is out-of-scope.)


• Productlanceringen: Zorgen voor effectieve lancering en promotie van nieuwe producten of productverbeteringen in de markt.


• Community: Inspireren en activeren onze interne Rabo Embedded Services Community op enthousiaste en originele wijze, waardoor het begrip van Rabo Embedded Services en de bereidwilligheid samen te werken en capaciteit toe te kennen groeit.



Top 3 verantwoordelijkheden


• Zorgen voor activiteiten en content die maximaal bijdragen aan de strategische doelen van Rabo Embedded Services, sterke positionering als thought leader in de markt.


• Creëren van aansprekende content en samenwerken binnen en buiten de bank om deze effectief bij de beoogde doelgroep te laten landen.


• Ervoor zorgen dat Rabo Embedded Services continu extern en intern op de radar staat, hierin een aanjaagrol vervullen voor de Rabo Embedded Services Community en continue drive en energie inbrengen.



Deze opdracht wordt uitgevoerd in nauwe samenwerking met het Strategy, Portfolio & Transformation team van Rabo Embedded Services en diverse Product Owners, Sales collega’s, Activatie- en Communitymanagers, Marketing collega’s andere stakeholders.



Vereisten


• Strategische en tactische marketeer, HBO of WO-opgeleid, die ook de vertaling naar operationeel niveau kan maken


• Zelfstarter die resultaten boekt door slim samen te werken


• Ervaren als (strategische) marketeer en/of content marketeer


• Affiniteit en/of ervaring met de financiële sector en eventueel specifiek Open Banking / Embedded Finance


• Vloeiende beheersing van de Nederlandse taal die ook in staat is om zowel mondeling als schriftelijk effectief te communiceren in het Engels


• Focus op de klant, elke dag beter willen worden en streven naar concrete resultaten

Salarisschaal: FBM09RG000RG

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Rabobank

Rolomschrijving en taakafspraken

Beschrijving:

* 1 FTE
* 24-32 uur in overleg
* Duur opdracht: 9 mnd
* Verplichte kantoordagen: di en do, iedere week
* Niet geschikt ZZP
* Gewenste SD 1-4-2025 maar afhankelijk van doorlooptijd screening etc


Marketeer voor Rabo Embedded Services’



Opdrachtbeschrijving


Onze Rabo Embedded Services propositie schaalt op. We zoeken een marketeer die Rabo Embedded Services extern en intern nóg meer op de kaart kan zetten. En Rabobank als thought leader op het gebied van Open Banking en Embedded Finance te positioneren in de markt. Deze marketeer begrijpt als geen ander hoe en met welke content je Rabo Embedded Services zowel extern als intern succesvol kan positioneren. Hij/zij laat zien dat we een toonaangevende en aantrekkelijker speler in de markt zijn aan de hand van onze producten en klant- en partnersuccessen. Intern weet deze marketeer onze community te inspireren, betrekken en versterken.



Gevraagde resultaten


• Thought leadership: Maandelijks een inspirerend bericht rondom ontwikkelingen, nieuwe partnerships, nieuwe klantdeals, events of andere relevante content waarmee je Rabo Embedded Services goed op de kaart zet. Daarnaast whitepapers of artikelen met onze experts.


• Co-marketing en activatie: Samen met partners zichtbaarheid geven aan het partnership en gezamenlijk activeren van (gezamenlijke) klanten. (Databasemarketing is out-of-scope.)


• Productlanceringen: Zorgen voor effectieve lancering en promotie van nieuwe producten of productverbeteringen in de markt.


• Community: Inspireren en activeren onze interne Rabo Embedded Services Community op enthousiaste en originele wijze, waardoor het begrip van Rabo Embedded Services en de bereidwilligheid samen te werken en capaciteit toe te kennen groeit.



Top 3 verantwoordelijkheden


• Zorgen voor activiteiten en content die maximaal bijdragen aan de strategische doelen van Rabo Embedded Services, sterke positionering als thought leader in de markt.


• Creëren van aansprekende content en samenwerken binnen en buiten de bank om deze effectief bij de beoogde doelgroep te laten landen.


• Ervoor zorgen dat Rabo Embedded Services continu extern en intern op de radar staat, hierin een aanjaagrol vervullen voor de Rabo Embedded Services Community en continue drive en energie inbrengen.



Deze opdracht wordt uitgevoerd in nauwe samenwerking met het Strategy, Portfolio & Transformation team van Rabo Embedded Services en diverse Product Owners, Sales collega’s, Activatie- en Communitymanagers, Marketing collega’s andere stakeholders.



Vereisten


• Strategische en tactische marketeer, HBO of WO-opgeleid, die ook de vertaling naar operationeel niveau kan maken


• Zelfstarter die resultaten boekt door slim samen te werken


• Ervaren als (strategische) marketeer en/of content marketeer


• Affiniteit en/of ervaring met de financiële sector en eventueel specifiek Open Banking / Embedded Finance


• Vloeiende beheersing van de Nederlandse taal die ook in staat is om zowel mondeling als schriftelijk effectief te communiceren in het Engels


• Focus op de klant, elke dag beter willen worden en streven naar concrete resultaten

Salarisschaal: FBM09RG000RG

De recruiter

Dennis Vesters

HeadFirst

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.