Opdrachten
Info
Functie
Business Analist (JUNIOR/MEDIOR)Locatie
UtrechtUren per week
40 uren per weekLooptijd
02.03.2025 - 01.06.2025Opdrachtnummer
229210Sluitingsdatum
Max tarief
67,50
Dit doe je voor onze klanten:
Al onze klanten zijn verbonden met ons geavanceerde netwerk en de achterliggende IT-infrastructuur. Eventuele verstoringen hebben directe invloed op de klantbeleving. Als Deployment Specialist richt jij je op onze IT-systemen en onze customer facing collega’s die hierin elke dag aan het werk zijn. Dit doe je bijvoorbeeld door up-to-date werkwijzen te implementeren of advies te geven bij proces verbeteringen of Epics die de in-home afdelingen raken. Daarnaast zorg je voor een soepele implementatie van IT-wijzigingen, waardoor je collega's hun werk nog beter kunnen uitvoeren zonder last te hebben van storingen in systemen en tools. Je hebt kennis van de processen, begrijpt wat er speelt en streeft altijd naar optimale samenwerking. Het opbouwen van goede relaties met al je stakeholders is waar je je sterk voor maakt. Elke dag opnieuw.
Zó doe je dit
• Je maakt werkstromen inzichtelijk binnen Installation & Maintenance en bent de brug tussen business en IT.
• Je ondersteunt de performance improvement managers en de Epic owners bij het realiseren van procesverbeteringen en Epics met als doel het werk van onze technicians zo efficiënt mogelijk te laten verlopen icm een optimale klant beleving.
• Hieraan gerelateerd stel je een implementatie plan op als onderdeel van een Epic om deze goed te laten landen binnen de technician organisatie.
• Je verzorgd de textuele communicatie rondom relevante updates richting de technicians.
Jij hebt hét
Je hebt een goed inlevingsvermogen, een scherp oog voor kwaliteit én inzicht in het reilen en zeilen van de organisaties en overziet hiermee keten impact. Je doorziet nieuwe Epics snel doordat je in gesprek gaat met de Epic owner en goed luistert en doorvraagt. Jij kan je goed in je stakeholders verplaatsen en bent daardoor in staat om bottom-up ideeën uit het werkveld te verzamelen. Jij bent oplossingsgericht, een echte doorpakker en als je knelpunten ziet ga je gelijk in gesprek om deze zo snel mogelijk op te lossen. Hiernaast creëer je een door je diepgaande kennis visie technician processen en de klantbeleving tijdens een visit om daarmee eigen initiatieven te genereren.
Ook heb je voor deze vacature van deployment specialist bij VodafoneZiggo(eisen):
• een hbo-diploma op zak
• bij voorkeur werkervaring als Business Analist, Proces Analist, Senior Technician of Workflow Manager
• Je bent bij voorkeur bekend met Agile way of working (of hebt een andere ervaring met projectmatig werken)
• sterke communicatieve vaardigheden en beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
VodafoneZiggo
Max tarief
67,50
Dit doe je voor onze klanten:
Al onze klanten zijn verbonden met ons geavanceerde netwerk en de achterliggende IT-infrastructuur. Eventuele verstoringen hebben directe invloed op de klantbeleving. Als Deployment Specialist richt jij je op onze IT-systemen en onze customer facing collega’s die hierin elke dag aan het werk zijn. Dit doe je bijvoorbeeld door up-to-date werkwijzen te implementeren of advies te geven bij proces verbeteringen of Epics die de in-home afdelingen raken. Daarnaast zorg je voor een soepele implementatie van IT-wijzigingen, waardoor je collega's hun werk nog beter kunnen uitvoeren zonder last te hebben van storingen in systemen en tools. Je hebt kennis van de processen, begrijpt wat er speelt en streeft altijd naar optimale samenwerking. Het opbouwen van goede relaties met al je stakeholders is waar je je sterk voor maakt. Elke dag opnieuw.
Zó doe je dit
• Je maakt werkstromen inzichtelijk binnen Installation & Maintenance en bent de brug tussen business en IT.
• Je ondersteunt de performance improvement managers en de Epic owners bij het realiseren van procesverbeteringen en Epics met als doel het werk van onze technicians zo efficiënt mogelijk te laten verlopen icm een optimale klant beleving.
• Hieraan gerelateerd stel je een implementatie plan op als onderdeel van een Epic om deze goed te laten landen binnen de technician organisatie.
• Je verzorgd de textuele communicatie rondom relevante updates richting de technicians.
Jij hebt hét
Je hebt een goed inlevingsvermogen, een scherp oog voor kwaliteit én inzicht in het reilen en zeilen van de organisaties en overziet hiermee keten impact. Je doorziet nieuwe Epics snel doordat je in gesprek gaat met de Epic owner en goed luistert en doorvraagt. Jij kan je goed in je stakeholders verplaatsen en bent daardoor in staat om bottom-up ideeën uit het werkveld te verzamelen. Jij bent oplossingsgericht, een echte doorpakker en als je knelpunten ziet ga je gelijk in gesprek om deze zo snel mogelijk op te lossen. Hiernaast creëer je een door je diepgaande kennis visie technician processen en de klantbeleving tijdens een visit om daarmee eigen initiatieven te genereren.
Ook heb je voor deze vacature van deployment specialist bij VodafoneZiggo(eisen):
• een hbo-diploma op zak
• bij voorkeur werkervaring als Business Analist, Proces Analist, Senior Technician of Workflow Manager
• Je bent bij voorkeur bekend met Agile way of working (of hebt een andere ervaring met projectmatig werken)
• sterke communicatieve vaardigheden en beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.