Opdrachten

Rabobank CI expert

CI expert

Info

Functie

CI expert

Locatie

Utrecht

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

26.03.2025 - 14.12.2025

Opdrachtnummer

231640

Sluitingsdatum

date-icon01.04.2025 clock-icon16:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

* 1 FTE 

* Niet geschikt voor ZZP 

* Hybride werken: afstemming tijdens intakegesprek


Senior Customer Insights Expert ad interim


Job Description 

Wil jij het verschil maken als Customer Insights professional en een bijdrage leveren aan het optimaliseren van de klantbeleving binnen onze bank? Dan komen wij graag met jou in contact! We zijn op zoek naar een Senior Customer Insights Expert ad interim voor de periode van 1 april tot 12 december.

Jij & jouw functie 

In jouw rol zet je vol in op klantgericht denken en draag je dit uit binnen de organisatie. Als Senior Customer Insights Expert binnen Chapter Marketing speel je een cruciale rol in het begrijpen van de behoeften en het gedrag van (potentiële) klanten en het sturen van strategische beslissingen op basis van deze inzichten. Je draagt zo bij aan effectieve marketing content, het verhogen van klanttevredenheid en het creëren van onderscheidend vermogen. Je rol is veelzijdig; je geeft vakinhoudelijk en specialistisch advies over onderzoeksvraagstukken, bent de schakel tussen interne stakeholders en marktonderzoeksbureaus en helpt teams bij de interpretatie van markt- en klantinzichten. Je maakt het verschil door klantgericht denken te bevorderen en te verankeren in de organisatie.


Boek resultaten 

• Adviseren en begeleiden van marketeers bij marktonderzoek 

• Samen met stakeholders vertalen van hun onderzoeksvraagstukken naar gerichte briefings 

• Afstemming en coördinatie met externe leveranciers op het vlak van marktonderzoek 

• Vergaren en interpreteren van markt- en klantinzichten 

• Archiveren van onderzoeksresultaten 

• Doorontwikkelen van bestaande onderzoeksmethoden/tooling 

• Proactief contact onderhouden met interne stakeholders op het vlak van customer insights


Feiten & cijfers 

• 32 - 36 uur per week 

• Periode: 1 april tot 12 december 

• Wereldwijd 43.822 Rabobank-collega’s 

• 8,5 miljoen klanten in 40 landen


Top 3 verantwoordelijkheden 

• Zorgdragen voor een hoge kwaliteit van onderzoek dat door Rabobank wordt uitgevoerd. Dit doe je o.a. door het begeleiden van stakeholders om tot de juiste onderzoeksvraag, -opzet en uitvoer te komen. 

• Projectmatig (mede-)organiseren van onderzoeksprojecten die als doel hebben om de Voice of the Customer mindset binnen de Retailorganisatie te bestendigen. 

• Het verder borgen van de Customer Insights discipline binnen de Retailorganisatie.


Samen bereiken we meer dan alleen Samenwerken is de manier waarop we werken. De functie valt binnen het Center of Expertise CX team (6 FTE) binnen Chapter Marketing, dat zich richt op het vergroten van klanttevredenheid en onderscheidend vermogen en marktonderzoeksexpertise biedt. Daarom werken we continu aan het verbeteren van onze klantreizen en het vergaren van klantinzichten. Het Center of Expertise CX is een van de Centers of Expertise binnen het team van Marketing Expertises (21 FTE) dat de marketingteams Particulieren/Insurance & Pensions en Bedrijven/Private Banking ondersteunt bij het behalen van strategische, tactische en operationele doelen. Marketing Expertises is op haar beurt weer een integraal onderdeel van Chapter Marketing binnen Rabobank (100 FTE).


Jij & jouw talent 

• HBO/WO-diploma, bijvoorbeeld richting marketing of psychologie
• Ruime ervaring met marktonderzoek; minimaal 6 jaar ervaring aan bureau- en klantzijde.
• Expertise in het uitvoeren en interpreteren van diverse onderzoeksvormen (zowel kwalitatief als kwantitatief). Denk aan marktpositie-, content optimalisatie-, behoeften- en klantbelevingsonderzoeken; 

• Ervaring met stakeholder management vanuit een segment overstijgende rol; 

• Ervaring in projectmatig werken; 

• Analytische skills en een resultaatgerichte houding;

 • Ervaring in de financiële markt is een pré;

Salarisschaal: FBM09RG000RG

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Rabobank

Rolomschrijving en taakafspraken

* 1 FTE 

* Niet geschikt voor ZZP 

* Hybride werken: afstemming tijdens intakegesprek


Senior Customer Insights Expert ad interim


Job Description 

Wil jij het verschil maken als Customer Insights professional en een bijdrage leveren aan het optimaliseren van de klantbeleving binnen onze bank? Dan komen wij graag met jou in contact! We zijn op zoek naar een Senior Customer Insights Expert ad interim voor de periode van 1 april tot 12 december.

Jij & jouw functie 

In jouw rol zet je vol in op klantgericht denken en draag je dit uit binnen de organisatie. Als Senior Customer Insights Expert binnen Chapter Marketing speel je een cruciale rol in het begrijpen van de behoeften en het gedrag van (potentiële) klanten en het sturen van strategische beslissingen op basis van deze inzichten. Je draagt zo bij aan effectieve marketing content, het verhogen van klanttevredenheid en het creëren van onderscheidend vermogen. Je rol is veelzijdig; je geeft vakinhoudelijk en specialistisch advies over onderzoeksvraagstukken, bent de schakel tussen interne stakeholders en marktonderzoeksbureaus en helpt teams bij de interpretatie van markt- en klantinzichten. Je maakt het verschil door klantgericht denken te bevorderen en te verankeren in de organisatie.


Boek resultaten 

• Adviseren en begeleiden van marketeers bij marktonderzoek 

• Samen met stakeholders vertalen van hun onderzoeksvraagstukken naar gerichte briefings 

• Afstemming en coördinatie met externe leveranciers op het vlak van marktonderzoek 

• Vergaren en interpreteren van markt- en klantinzichten 

• Archiveren van onderzoeksresultaten 

• Doorontwikkelen van bestaande onderzoeksmethoden/tooling 

• Proactief contact onderhouden met interne stakeholders op het vlak van customer insights


Feiten & cijfers 

• 32 - 36 uur per week 

• Periode: 1 april tot 12 december 

• Wereldwijd 43.822 Rabobank-collega’s 

• 8,5 miljoen klanten in 40 landen


Top 3 verantwoordelijkheden 

• Zorgdragen voor een hoge kwaliteit van onderzoek dat door Rabobank wordt uitgevoerd. Dit doe je o.a. door het begeleiden van stakeholders om tot de juiste onderzoeksvraag, -opzet en uitvoer te komen. 

• Projectmatig (mede-)organiseren van onderzoeksprojecten die als doel hebben om de Voice of the Customer mindset binnen de Retailorganisatie te bestendigen. 

• Het verder borgen van de Customer Insights discipline binnen de Retailorganisatie.


Samen bereiken we meer dan alleen Samenwerken is de manier waarop we werken. De functie valt binnen het Center of Expertise CX team (6 FTE) binnen Chapter Marketing, dat zich richt op het vergroten van klanttevredenheid en onderscheidend vermogen en marktonderzoeksexpertise biedt. Daarom werken we continu aan het verbeteren van onze klantreizen en het vergaren van klantinzichten. Het Center of Expertise CX is een van de Centers of Expertise binnen het team van Marketing Expertises (21 FTE) dat de marketingteams Particulieren/Insurance & Pensions en Bedrijven/Private Banking ondersteunt bij het behalen van strategische, tactische en operationele doelen. Marketing Expertises is op haar beurt weer een integraal onderdeel van Chapter Marketing binnen Rabobank (100 FTE).


Jij & jouw talent 

• HBO/WO-diploma, bijvoorbeeld richting marketing of psychologie
• Ruime ervaring met marktonderzoek; minimaal 6 jaar ervaring aan bureau- en klantzijde.
• Expertise in het uitvoeren en interpreteren van diverse onderzoeksvormen (zowel kwalitatief als kwantitatief). Denk aan marktpositie-, content optimalisatie-, behoeften- en klantbelevingsonderzoeken; 

• Ervaring met stakeholder management vanuit een segment overstijgende rol; 

• Ervaring in projectmatig werken; 

• Analytische skills en een resultaatgerichte houding;

 • Ervaring in de financiële markt is een pré;

Salarisschaal: FBM09RG000RG

De recruiter

Dennis Vesters

HeadFirst

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.