Opdrachten

Ministerie van Justitie en Veiligheid Inhuur Medewerker Klantcontact

Inhuur Medewerker Klantcontact

Info

Functie

Inhuur Medewerker Klantcontact

Locatie

Den Haag

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

30.04.2025 - 31.10.2025

Opdrachtnummer

230599

Sluitingsdatum

date-icon25.03.2025 clock-icon12:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtbeschrijving
Het klantcontactcentrum binnen de unit Samenwerking en Kennisuitwisseling is o.a. verantwoordelijk voor het behandelen en afhandelen van inkomende vragen vanuit organisaties. Daarnaast maakt
het organiseren van evenementen en externe overleggen deel uit van het takenpakket. Het NCSC is een dynamische en diverse organisatie die een goede sfeer en sociale activiteiten hoog in het
vaandel heeft staan.

Achtergrond opdracht
Let op: dit is geen IT helpdesk richting interne gebruikers. Dit gaat om klantcontact met de buitenwereld die gebruik maken van onze producten en diensten, de
context waarin dit werk uitgevoerd wordt is IT en security.

Gevraagde werkzaamheden of prestatiedoelstelling: (eventuele taken en verantwoordelijkheden)

Het NCSC, en het klantcontactcentrum in het bijzonder, staat aan de vooravond van een aantal grote ontwikkelingen. Met de komst van de NIS-2 en de Netcode
wetgeving neemt het aantal afnemers (doelgroepen) van onze producten en diensten toe en dat betekent onder meer dat de manier waarop we onze
dienstverlening uitvoeren, geprofessionaliseerd moet worden. Daarom zoeken wij iemand die ervaring heeft met klantencontact en het leuk vindt dit met het team
in een dynamisch en veranderlijke omgeving verder te ontwikkelen.
Daarnaast zorg je voor het juist en tijdig verwerken van de gegevens van partners en doelgroepen in de systemen van het NCSC. Je ziet erop toe dat processen
stap-voor-stap worden doorlopen en waar het kan zorg je voor een verbetering van deze processen.
Een greep uit jouw werkzaamheden:
-    Beantwoorden van vragen van doelgroepen en deze zo nodig doorverwijzen;
-    In behandeling nemen van feedback en problemen van doelgroepen;
-    Beheren van het klantsysteem (CRM);
-    Verstrekken van informatie over het bedrijf, een product of dienst;
-    Aanspreekpunt voor de partners van het NCSC en het afhandelen, beantwoorden of doorsturen van vragen die hier uit voort komen. Daarbij houdt je zicht op
de afhandeling hiervan

Eisen
Opleiding, Certificaten, Kennisniveau
- De kandidaat beschikt over minimaal mbo werk- en denkniveau;

Werk- en denkniveau
- De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met klantcontact met externe partijen (contact met personen van buiten de organisatie waar je werkt) en het beantwoorden van ad hoc telefonische- en schriftelijke vragen;

- De kandidaat heeft minimaal 2 jaar aantoonbaar relevante werkervaring; of kan op een andere overtuigende manier schriftelijk de ervaring met klantgerichtheid aantonen

- De kandidaat heeft ervaring met CRM software of ticketing software; of kan overtuigend schriftelijk aantonen dat hij/zij een IT systeem snel eigen kan maken
- De kandidaat heeft een goede (B2) beheersing schrift en spraak van de Nederlandse en Engelse taal;

Wensen

- Geef aan met hoeveel ticketing systemen de kandidaat ervaring heeft

- De kandidaat laat zien een teamplayer te zijn, kan goed samenwerken en is in staat om te werken aan een team doel (dit wordt tijdens het interview getoetst)

- De kandidaat is in het bezit van een geldige Verklaring van geen bezwaar (VGB)
U begrijpt dat voor deze functie een veiligheidsonderzoek zal worden uitgevoerd welke moet resulteren in een Verklaring van Geen bezwaar. Op het moment er geen VGB kan worden afgegeven door de AIVD, vervalt de gunning.

- De kandidaat heeft ervaring met een key-user rol voor klantinteractie applicaties;

Competenties

- Kandidaat heeft een gemotiveerde belangstelling voor organisatie en functie.

- Kandidaat kan zich goed uitdrukken en is sociaal vaardig.

- Kandidaat is deskundig en in staat zijn kennis en ervaring snel in te zetten.
- Kandidaat past binnen het team: communicatief vaardig (ideeën en oplossingen kunnen overbrengen en klantgericht zijn), secuur, aanpassingsvermogen, resultaatgericht (zelfstandig en binnen klein team, zowel gestructureerd als improviserend kunnen werken), stressbestendig (meerdere prioriteiten tegelijk aan kunnen), flexibel (kunnen omgaan met wijzigingen in prioriteiten)

Overig
Hybride werken is mogelijk. Over het algemeen is er een 50/50 beleid en in overleg afwijking mogelijk.

Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid.
De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever.
Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening.
Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst.
Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren.
Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Ministerie van Justitie en Veiligheid

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtbeschrijving
Het klantcontactcentrum binnen de unit Samenwerking en Kennisuitwisseling is o.a. verantwoordelijk voor het behandelen en afhandelen van inkomende vragen vanuit organisaties. Daarnaast maakt
het organiseren van evenementen en externe overleggen deel uit van het takenpakket. Het NCSC is een dynamische en diverse organisatie die een goede sfeer en sociale activiteiten hoog in het
vaandel heeft staan.

Achtergrond opdracht
Let op: dit is geen IT helpdesk richting interne gebruikers. Dit gaat om klantcontact met de buitenwereld die gebruik maken van onze producten en diensten, de
context waarin dit werk uitgevoerd wordt is IT en security.

Gevraagde werkzaamheden of prestatiedoelstelling: (eventuele taken en verantwoordelijkheden)

Het NCSC, en het klantcontactcentrum in het bijzonder, staat aan de vooravond van een aantal grote ontwikkelingen. Met de komst van de NIS-2 en de Netcode
wetgeving neemt het aantal afnemers (doelgroepen) van onze producten en diensten toe en dat betekent onder meer dat de manier waarop we onze
dienstverlening uitvoeren, geprofessionaliseerd moet worden. Daarom zoeken wij iemand die ervaring heeft met klantencontact en het leuk vindt dit met het team
in een dynamisch en veranderlijke omgeving verder te ontwikkelen.
Daarnaast zorg je voor het juist en tijdig verwerken van de gegevens van partners en doelgroepen in de systemen van het NCSC. Je ziet erop toe dat processen
stap-voor-stap worden doorlopen en waar het kan zorg je voor een verbetering van deze processen.
Een greep uit jouw werkzaamheden:
-    Beantwoorden van vragen van doelgroepen en deze zo nodig doorverwijzen;
-    In behandeling nemen van feedback en problemen van doelgroepen;
-    Beheren van het klantsysteem (CRM);
-    Verstrekken van informatie over het bedrijf, een product of dienst;
-    Aanspreekpunt voor de partners van het NCSC en het afhandelen, beantwoorden of doorsturen van vragen die hier uit voort komen. Daarbij houdt je zicht op
de afhandeling hiervan

Eisen
Opleiding, Certificaten, Kennisniveau
- De kandidaat beschikt over minimaal mbo werk- en denkniveau;

Werk- en denkniveau
- De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met klantcontact met externe partijen (contact met personen van buiten de organisatie waar je werkt) en het beantwoorden van ad hoc telefonische- en schriftelijke vragen;

- De kandidaat heeft minimaal 2 jaar aantoonbaar relevante werkervaring; of kan op een andere overtuigende manier schriftelijk de ervaring met klantgerichtheid aantonen

- De kandidaat heeft ervaring met CRM software of ticketing software; of kan overtuigend schriftelijk aantonen dat hij/zij een IT systeem snel eigen kan maken
- De kandidaat heeft een goede (B2) beheersing schrift en spraak van de Nederlandse en Engelse taal;

Wensen

- Geef aan met hoeveel ticketing systemen de kandidaat ervaring heeft

- De kandidaat laat zien een teamplayer te zijn, kan goed samenwerken en is in staat om te werken aan een team doel (dit wordt tijdens het interview getoetst)

- De kandidaat is in het bezit van een geldige Verklaring van geen bezwaar (VGB)
U begrijpt dat voor deze functie een veiligheidsonderzoek zal worden uitgevoerd welke moet resulteren in een Verklaring van Geen bezwaar. Op het moment er geen VGB kan worden afgegeven door de AIVD, vervalt de gunning.

- De kandidaat heeft ervaring met een key-user rol voor klantinteractie applicaties;

Competenties

- Kandidaat heeft een gemotiveerde belangstelling voor organisatie en functie.

- Kandidaat kan zich goed uitdrukken en is sociaal vaardig.

- Kandidaat is deskundig en in staat zijn kennis en ervaring snel in te zetten.
- Kandidaat past binnen het team: communicatief vaardig (ideeën en oplossingen kunnen overbrengen en klantgericht zijn), secuur, aanpassingsvermogen, resultaatgericht (zelfstandig en binnen klein team, zowel gestructureerd als improviserend kunnen werken), stressbestendig (meerdere prioriteiten tegelijk aan kunnen), flexibel (kunnen omgaan met wijzigingen in prioriteiten)

Overig
Hybride werken is mogelijk. Over het algemeen is er een 50/50 beleid en in overleg afwijking mogelijk.

Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid.
De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever.
Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening.
Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst.
Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren.
Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.

De recruiter

Else Krijgsman

HeadFirst

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.