Opdrachten

Enexis Medewerker ICT Adviesdesk

Medewerker ICT Adviesdesk

Info

Functie

Medewerker ICT Adviesdesk

Locatie

Weert

Uren per week

40 uren per week

Looptijd

21.05.2023 - 30.12.2023

Opdrachtnummer

136737

Sluitingsdatum

date-icon30.05.2023 clock-icon12:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Omschrijving van de afdeling (werkzaamheden, bezetting en doelstellingen)    
De ICT ServiceDesk is het single point of contact voor ICT-gerelateerd advies en ondersteuning voor alle medewerkers van Enexis. De ICT ServiceDesk wil een uitstekende serviceprovider zijn waar collega's zich graag aankloppen omdat ze snel en vakkundig worden geholpen.

Wij werken op basis van de LEAN management principes waarbij we elke dag streven naar verbetering van de dienstverlening. In onze dagstart staan we stil bij onze prestaties en omdat we duidelijke normen hebben, hebben we ook steeds in beeld hoe de score is ten opzichte van het doel. We maken afspraken over alles wat beter kan en vieren samen onze successen. We werken hard om ons oplossend vermogen verder het verhogen waarmee we de snelheid en kwaliteit waarmee we onze klanten helpen nog verder verbeteren.

Uit onderzoek is gebleken dat werken bij de Enexis ICT Servicedesk als zeer prettig wordt ervaren. Medewerkers van de ICT Servicedesk geven een hoge waardering over de samenwerking, openheid en ontwikkelingsmogelijkheden binnen het team. Daarnaast is er een informele en gezellige sfeer bij de ICT 

Als team hebben we inclusie hoog in het vaandel staan. Elke dag proberen we hieraan een bijdrage te leveren door de gelijkheid te vergroten en kansen te creëren voor iedereen.

Functieomschrijving   
Als medewerker ICT Servicedesk ben je het eerste aanspreekpunt voor de meldingen en hulpvragen van medewerkers van Enexis over onder andere werkplekken, businessapplicaties en telefonie. Meldingen komen binnen via de telefoon en het self service portal. Daarnaast communiceren wij via de chat en de mail.

Jij handelt 1e-lijns meldingen correct en tijdig af, waarbij de administratieve afhandeling onderdeel van je werk is. Soms los je een melding zelf op, in andere gevallen routeer je het incident naar de juiste 'oplosgroep'.
Daarnaast lever jij on-site support op locatie. Collega's komen op afspraak naar kantoor als het probleem alleen opgelost kan worden door ons op locatie: dat zijn de issues met de telefoon, laptop of de tablet. .
Daarnaast draai je mee in onze wacht- en storingsdienst. Deze biedt 7x24 uur ondersteuning aan onze collega's.

Functie-eisen en -wensen

• Afgeronde MBO 4 ICT-opleiding
• Goede schriftelijke en mondelinge communicatie
• Kennis van Windows10, Office365, ActiveDirectory
• een ITIL V4 certificaat heeft of hiermee bezig is;
• minimaal 1 jaar werkervaring heeft op een (skilled) ICT Servicedesk;
• bekend is met registratiesysteem ServiceNOW (pre).
• bekend met LEAN filosofie (pre)
• Inzetbaar op de locatie Weert

Overige informatie
50/50 thuis/kantoor, eerste maand 100% op kantoor.

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Enexis

Rolomschrijving en taakafspraken

Omschrijving van de afdeling (werkzaamheden, bezetting en doelstellingen)    
De ICT ServiceDesk is het single point of contact voor ICT-gerelateerd advies en ondersteuning voor alle medewerkers van Enexis. De ICT ServiceDesk wil een uitstekende serviceprovider zijn waar collega's zich graag aankloppen omdat ze snel en vakkundig worden geholpen.

Wij werken op basis van de LEAN management principes waarbij we elke dag streven naar verbetering van de dienstverlening. In onze dagstart staan we stil bij onze prestaties en omdat we duidelijke normen hebben, hebben we ook steeds in beeld hoe de score is ten opzichte van het doel. We maken afspraken over alles wat beter kan en vieren samen onze successen. We werken hard om ons oplossend vermogen verder het verhogen waarmee we de snelheid en kwaliteit waarmee we onze klanten helpen nog verder verbeteren.

Uit onderzoek is gebleken dat werken bij de Enexis ICT Servicedesk als zeer prettig wordt ervaren. Medewerkers van de ICT Servicedesk geven een hoge waardering over de samenwerking, openheid en ontwikkelingsmogelijkheden binnen het team. Daarnaast is er een informele en gezellige sfeer bij de ICT 

Als team hebben we inclusie hoog in het vaandel staan. Elke dag proberen we hieraan een bijdrage te leveren door de gelijkheid te vergroten en kansen te creëren voor iedereen.

Functieomschrijving   
Als medewerker ICT Servicedesk ben je het eerste aanspreekpunt voor de meldingen en hulpvragen van medewerkers van Enexis over onder andere werkplekken, businessapplicaties en telefonie. Meldingen komen binnen via de telefoon en het self service portal. Daarnaast communiceren wij via de chat en de mail.

Jij handelt 1e-lijns meldingen correct en tijdig af, waarbij de administratieve afhandeling onderdeel van je werk is. Soms los je een melding zelf op, in andere gevallen routeer je het incident naar de juiste 'oplosgroep'.
Daarnaast lever jij on-site support op locatie. Collega's komen op afspraak naar kantoor als het probleem alleen opgelost kan worden door ons op locatie: dat zijn de issues met de telefoon, laptop of de tablet. .
Daarnaast draai je mee in onze wacht- en storingsdienst. Deze biedt 7x24 uur ondersteuning aan onze collega's.

Functie-eisen en -wensen

• Afgeronde MBO 4 ICT-opleiding
• Goede schriftelijke en mondelinge communicatie
• Kennis van Windows10, Office365, ActiveDirectory
• een ITIL V4 certificaat heeft of hiermee bezig is;
• minimaal 1 jaar werkervaring heeft op een (skilled) ICT Servicedesk;
• bekend is met registratiesysteem ServiceNOW (pre).
• bekend met LEAN filosofie (pre)
• Inzetbaar op de locatie Weert

Overige informatie
50/50 thuis/kantoor, eerste maand 100% op kantoor.

De recruiter

Jade Vos

HeadFirst

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.