Locatie: | Den Haag |
---|---|
Startdatum: | 31 January 2025 |
Einddatum: | 30 January 2026 |
Referentie nr: | YFSGT001187 |
Uren per week: | 36 |
Opdrachtomschrijving
De afdeling Informatievoorziening (IV) vervult een spilfunctie in al deze ontwikkelingen. Binnen deze afdeling beheren en veranderen we systemen en processen, gericht op continuïteit en ontwikkelingen. En we dragen bij aan innovatie, door te participeren in uitdagende projecten en programma's van Justis. Als servicelevelmanager ben jij voor Justis de cruciale schakel tussen gebruikersorganisatie en de IT- organisatie. Je bent als servicelevelmanager verantwoordelijk voor de sturing op de performance van de (IT-)leveranciers voortkomende vanuit de business IV-behoefte. Dit houdt in dat je zorgt voor de totstandkoming van contracten en financiële afspraken, je bewaakt de kwaliteit van de dienstverlening en je bent verantwoordelijk voor de borging van IV-diensten binnen de bestaande processen en procedures. Als servicelevelmanager werk je nauw samen met de business en andere IV-collega's, houdt hen geïnformeerd over de status van de IV- dienstverlening en zet hun behoefte om in passende IV/IT-diensten. De servicelevelmanager IV Justis is bekend met het IT-terrein maar opereert met name vanuit de business, kent hun behoefte op korte- en lange termijn en weet deze behoefte om te zetten in passende IV- dienstverlening.
Jouw taken
Achtergrond opdracht
De afdeling Informatievoorziening (IV) vervult een spilfunctie in al deze ontwikkelingen. Binnen deze afdeling beheren en veranderen we systemen en processen, gericht op continuïteit en ontwikkelingen. En we dragen bij aan innovatie, door te participeren in uitdagende projecten en programma's van Justis. Als servicelevelmanager ben jij voor Justis de cruciale schakel tussen gebruikersorganisatie en de IT- organisatie. Je bent als servicelevelmanager verantwoordelijk voor de sturing op de performance van de (IT-)leveranciers voortkomende vanuit de business IV-behoefte. Dit houdt in dat je zorgt voor de totstandkoming van contracten en financiële afspraken, je bewaakt de kwaliteit van de dienstverlening en je bent verantwoordelijk voor de borging van IV-diensten binnen de bestaande processen en procedures. Als servicelevelmanager werk je nauw samen met de business en andere IV-collega's, houdt hen geïnformeerd over de status van de IV-diensten en zorg je voor een goede afstemming tussen de gebruikersorganisatie en de IT-organisatie. Je bent een belangrijke schakel in het realiseren van de doelstellingen van Justis en draagt bij aan een optimale dienstverlening aan de gebruikers.
Werkzaamheden
- Sturing geven aan de performance van (IT-)leveranciers op basis van de business IV-behoefte- Opstellen en bewaken van contracten en financiële afspraken met leveranciers- Borging van IV-diensten binnen bestaande processen en procedures- Samenwerken met de business en andere IV-collega's- Informeren van stakeholders over de status van IV-diensten- Afstemming tussen gebruikersorganisatie en IT-organisatie voor een optimale dienstverlening.
Eisen
Wensen
Competenties
Aanvullende Informatie
Doorleen is niet toegestaan. Levering door Yellow Friday aan Ministerie van Justitie & Veiligheid geschiedt via Sogeti. Hier is geen sprake van ketenvorming/doorleen, want Yellow Friday heeft de aanbesteding samen met Sogeti uitgevoerd en is formele onderaannemer.