Medewerker Servicedesk - DICTU

OpenNieuw
Locatie: Zwolle
Startdatum: 03 February 2025
Einddatum: 31 July 2025
Referentie nr: YFSGT001184
Uren per week: 40

Opdrachtomschrijving
Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen. Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdesk. Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren. Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig. Voortgangsbewaking van openstaande meldingen. Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding. Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen. Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen.

Achtergrond opdracht

Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen. Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdesk. Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren. Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig. Voortgangsbewaking van openstaande meldingen. Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding. Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen. Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen.

Eisen

  • Afgeronde IT-opleiding op tenminste MBO-3 of MBO-4 niveau (zie toelichting bij Ervaring)
  • Kennis van ITIL V3 of 4
  • Indien MBO 4 afgerond + 0 5 jaar werkervaring (stages niet meegerekend) (0 5 jaar)
  • Indien MBO 3 afgerond + 1 jaar werkervaring (stages niet meegerekend) (1 jaar)
  • Wensen

    • Ervaring met Topdesk
    • Ervaring met MacOS besturingssysteem
    • Ervaring op een ICT-servicedesk
    • 40 uur per week beschikbaar
    • Maximale reistijd naar standplaats 1 uur enkele reis

    Competenties

    • Flexibel
    • Analytisch
    • Zorgvuldig
    • Zelfstandig
    • Klantgericht
    • Sociale en communicatieve vaardigheden

    Aanvullende Informatie
    Doorleen is niet toegestaan. Levering door Yellow Friday aan EZK geschiedt via Sogeti. Hier is geen sprake van ketenvorming/doorleen, want Yellow Friday heeft de aanbesteding samen met Sogeti uitgevoerd en is formele onderaannemer.

    Meld je direct aan voor de functie 'Medewerker Servicedesk - DICTU'