Medewerker servicedesk

OpenNieuw
Locatie: Utrecht
Startdatum: 03 February 2025
Einddatum: 31 July 2025
Referentie nr: HFEZK000190
Uren per week: 40

Opdrachtomschrijving
LET OP: Het betreft een opdracht t.b.v. een ambulante onsite support medewerker met standplaats Utrecht. Vanuit en in Utrecht worden op dagelijkse basis diverse klantbalies verzorgd. Daarnaast is het servicegebied geheel Midden/Zuid Nederland (Utrecht, Gelderland, Noord-Brabant, Limburg). Jij zet eindgebruikers centraal. Je bent zelfstandig, flexibel, analytisch, administratief sterk en een echte teamplayer! Je bent samen met je collega's verantwoordelijk voor een zo goed mogelijke ondersteuning van de eindgebruikers op verschillende locaties. DICTU beheert voor +/-20000 eindgebruikers diverse apparatuur, zoals laptops, smartphones en tablets. Maar ook beheert DICTU de vaste werkplekvoorzieningen. Jij als onsite support medewerker zorgt ervoor dat de storingen aan deze apparaten verholpen worden. Tevens verzorg je de uitgifte van hardware aan nieuwe gebruikers, welke met een werkend apparaat bij jou weg gaan. Administratieve handelingen zoals CMDB registraties zijn een belangrijk onderdeel van de werkzaamheden en omvatten ongeveer een derde van de werkzaamheden. Het kan voorkomen dat een dag bestaat uit het oplossen van dringende incidenten (LAN/WAN), het werken als ICT servicebalie medewerker en het op de hoogte houden van de eindgebruiker. OSS bied ook VIP ondersteuning op locatie aan, het betreft hier een selecte groep eindgebruikers (top ambtenaren). Daarnaast hou je je bezig met onder andere het verhuizen van werkplekken, het beantwoorden van gebruikersvragen of het geven van instructies aan eindgebruikers. Ook voer je diverse projectwerkzaamheden uit. Incidenteel wordt gevraagd over te werken. Kortom, de ambulante on-site support medewerker is een veelzijdige en flexibele werknemer die meerdere taken voor zijn rekening neemt waarbij reizen naar diverse klantlocaties dagelijks een gegevens kan zijn.

Achtergrond opdracht

DICTU streeft naar een optimale dienstverlening aan haar klanten. Waarbij meldingen binnen SLA worden afgehandeld. DICTU is op zoek naar een ambulante on-site support medewerker (werkplekbeheerder) met als uitvalsbasis Utrecht en flexibel inzetbaar binnen een straal van maximaal 2 uur autorijden. Let op: Woonwerk reistijd is eigen tijd.

Eisen

  • Opdracht is niet geschikt voor ZZP’ers ivm wet DBA.



  • ITIL foundation v3 of hoger gecerticifeerd
  • Minimaal diploma MBO ICT niveau 3 of vergelijkbaar
  • Rijbewijs B
  • On Site Support ervaring (relevant én recent) in grote complexe beheer-/klantomgeving (2 jaar)
  • Recente ervaring met het zelfstandig draaien van ICT balie op klantvestigingen (2 jaar)
  • Kennis en ervaring met Windows 12, Office 365, Microsoft Intune en TOPdesk (2 jaar)

Wensen

  • Gedegen kennis van mobiele devices (smartphones, tablets) en beheer (o.a. Intune) hiervan.
  • Basiskennis van netwerken (LAN/WAN).
  • Gewend om feedback te geven en vragen aan collega's of hiervoor openstaand.
  • Reizen is een vast onderdeel van de functie, reistijd woon-werkverkeer is eigen tijd medewerker.
  • De werktijden zijn gelieerd aan de openingstijden van de verschillende servicebalies, houd rekening met een rooster van 5x8 uur per week.

Competenties

  • Analytisch
  • Klantgericht
  • Betrouwbaar
  • Zelfstandig
  • Flexibel
  • Teamplayer
  • Verantwoordelijkheidsgevoel
  • Nauwkeurig
  • Kritisch
  • Secuur
  • Zorgvuldig

Aanvullende Informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever. Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst. Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst. Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.


Meld je direct aan voor de functie 'Medewerker servicedesk'