Opdrachten
Info
Functie
Medewerker IT Servicedesk - Samenwerkingsorganisatie de Wolden/HoogeveenLocatie
HoogeveenUren per week
36 uren per weekLooptijd
20.04.2025 - 21.09.2025Opdrachtnummer
231740Sluitingsdatum
Let op! Deze rol is alleen beschikbaar voor detacheerders/leveranciers of voor ZZP'ers die op de payroll bij Starapple Interim komen. Wij kunnen je hier telefonisch meer over vertellen.
Daarnaast zijn de eisen Knock-out criteria, en worden profielen die hier niet aan voldoen direct terzijde gelegd door de klant, en heeft aanbieden zonder deze deze criteria geen zin. Bij twijfel over een eis vernemen we graag waar de twijfel in zit, per e-mail zodat we daarin kunnen adviseren.
Alle profielen worden proactief beoordeeld door ons, en bij voldoende profielen kunnen we de rol eerder sluiten/ in behandeling nemen. Wacht dus niet bij een goede fit tot het laatste moment voor de deadline, om te zorgen dat we het profiel meenemen.
Organisatie
Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen (SWO) geeft met ruim 900 medewerkers uitvoering aan de gemeentelijke taken en verleent diensten aan ongeveer 80.000 inwoners van de twee gemeenten. Dit maakt ons de op één na grootste gemeentelijke organisatie in Drenthe. Daarnaast zijn wij een unieke organisatie door het werken voor 2 heel verschillende gemeenten. We zijn centraal gelegen en goed bereikbaar, zowel met de auto als het openbaar vervoer. Kijk voor meer informatie over onze organisatie op www.werkenbijdeswo.nl
Opdracht
De servicedeskmedewerkers hebben een eerstelijns functie en helpen de collega’s uit de organisatie graag. Collega’s kunnen bij hen terecht met een breed scala aan op ICT-gerelateerde vragen.
Kunnen zij het niet direct voor je oplossen, dan zetten zij de vraag door naar de tweedelijns collega’s en komen terug bij de collega zodra zij het antwoord hebben.
Deze functie biedt veel afwisseling, waarbij geen werkdag er hetzelfde uitziet. Jij neemt onder meer meldingen en wijzigingen aan. Dit gebeurt op de Servicedesk, telefonisch of via e-mail. De meldingen worden geregistreerd in ons systeem Topdesk. Je lost eerstelijns meldingen zelf op en waar mogelijk ook tweedelijns meldingen. Kun je de melding zelf niet zelf afhandelen, dan zet je hem door naar de teams Technisch Beheer of Functioneel Beheer. Je werkt dan ook nauw samen met de collega’s van deze teams.
Tijdens het proces van afhandeling informeer jij de melder/aanvrager over de voortgang en afhandeling van de melding. Ook voorzie je collega’s in de organisatie van benodigde hardware en richt je deze zo nodig in. Je houdt voorraden bij en je plaatst bestellingen waar dat nodig is.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
3. Aantoonbare werkervaring met MS office (2019 en hoger), MS Windows en Active Directory;
4. Aantoonbare werkervaring met servicemanagementsoftware. Benoem duidelijk in het CV welk softwarepakket;
5. Aantoonbare werkervaring met mobile device management. Benoem in het CV waar deze ervaring is opgedaan;
6. Minimaal voor 32 uur per week beschikbaar;
7. Een maximum uurtarief van € 67,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten;
Gunningscriteria
8. Aantoonbare werkervaring met Topdesk (30 punten);
9. Aantoonbaar afgeronde mbo niveau 4 opleiding in de richting van ICT (30 punten);
10. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als 1e lijn IT servicedeskmedewerker (30 punten);
11. Minimaal voor 36 uur per week beschikbaar (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
Klantgerichtheid;
Communicatief zeer vaardig;
Oplossingsgericht.
StarApple
Let op! Deze rol is alleen beschikbaar voor detacheerders/leveranciers of voor ZZP'ers die op de payroll bij Starapple Interim komen. Wij kunnen je hier telefonisch meer over vertellen.
Daarnaast zijn de eisen Knock-out criteria, en worden profielen die hier niet aan voldoen direct terzijde gelegd door de klant, en heeft aanbieden zonder deze deze criteria geen zin. Bij twijfel over een eis vernemen we graag waar de twijfel in zit, per e-mail zodat we daarin kunnen adviseren.
Alle profielen worden proactief beoordeeld door ons, en bij voldoende profielen kunnen we de rol eerder sluiten/ in behandeling nemen. Wacht dus niet bij een goede fit tot het laatste moment voor de deadline, om te zorgen dat we het profiel meenemen.
Organisatie
Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen (SWO) geeft met ruim 900 medewerkers uitvoering aan de gemeentelijke taken en verleent diensten aan ongeveer 80.000 inwoners van de twee gemeenten. Dit maakt ons de op één na grootste gemeentelijke organisatie in Drenthe. Daarnaast zijn wij een unieke organisatie door het werken voor 2 heel verschillende gemeenten. We zijn centraal gelegen en goed bereikbaar, zowel met de auto als het openbaar vervoer. Kijk voor meer informatie over onze organisatie op www.werkenbijdeswo.nl
Opdracht
De servicedeskmedewerkers hebben een eerstelijns functie en helpen de collega’s uit de organisatie graag. Collega’s kunnen bij hen terecht met een breed scala aan op ICT-gerelateerde vragen.
Kunnen zij het niet direct voor je oplossen, dan zetten zij de vraag door naar de tweedelijns collega’s en komen terug bij de collega zodra zij het antwoord hebben.
Deze functie biedt veel afwisseling, waarbij geen werkdag er hetzelfde uitziet. Jij neemt onder meer meldingen en wijzigingen aan. Dit gebeurt op de Servicedesk, telefonisch of via e-mail. De meldingen worden geregistreerd in ons systeem Topdesk. Je lost eerstelijns meldingen zelf op en waar mogelijk ook tweedelijns meldingen. Kun je de melding zelf niet zelf afhandelen, dan zet je hem door naar de teams Technisch Beheer of Functioneel Beheer. Je werkt dan ook nauw samen met de collega’s van deze teams.
Tijdens het proces van afhandeling informeer jij de melder/aanvrager over de voortgang en afhandeling van de melding. Ook voorzie je collega’s in de organisatie van benodigde hardware en richt je deze zo nodig in. Je houdt voorraden bij en je plaatst bestellingen waar dat nodig is.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
3. Aantoonbare werkervaring met MS office (2019 en hoger), MS Windows en Active Directory;
4. Aantoonbare werkervaring met servicemanagementsoftware. Benoem duidelijk in het CV welk softwarepakket;
5. Aantoonbare werkervaring met mobile device management. Benoem in het CV waar deze ervaring is opgedaan;
6. Minimaal voor 32 uur per week beschikbaar;
7. Een maximum uurtarief van € 67,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten;
Gunningscriteria
8. Aantoonbare werkervaring met Topdesk (30 punten);
9. Aantoonbaar afgeronde mbo niveau 4 opleiding in de richting van ICT (30 punten);
10. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als 1e lijn IT servicedeskmedewerker (30 punten);
11. Minimaal voor 36 uur per week beschikbaar (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
Klantgerichtheid;
Communicatief zeer vaardig;
Oplossingsgericht.
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.