Opdrachten

StarApple Functioneel beheerder - Topdesk - Gemeente Gooise Meren

Functioneel beheerder - Topdesk - Gemeente Gooise Meren

Info

Functie

Functioneel beheerder - Topdesk - Gemeente Gooise Meren

Locatie

Bussum

Uren per week

32 uren per week

Looptijd

30.09.2024 - 31.01.2025

Opdrachtnummer

212754

Sluitingsdatum

date-icon12.09.2024 clock-icon14:55
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving
De afdeling Facilitaire Zaken, Informatievoorziening & Automatisering (FIA) bestaat uit ongeveer 50 collega’s. Jouw thuisteam is Informatievoorziening & Automatisering (I&A) en telt 25 collega’s. Het team I&A bestaat uit systeembeheerders, functioneel beheerders, de gegevensbeveiligers, functionaris gegevensbescherming, privacy officer, informatiespecialisten, dataspecialisten en de informatiemanagers.

Je werkt binnen FIA met deskundige collega’s, die vanzelfsprekend over de grenzen van hun eigen werk heen kijken. Doel is om maatschappelijke én technologische ontwikkelingen goed te volgen en deze toe te passen binnen de context van Gooise Meren. Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor het eindresultaat naar onze inwoners en de organisatie. Dit betekent dat jij je collega’s goed weet te vinden en nauw samenwerkt.

Opdracht
Wij zoeken ondersteuning in de vorm van een functioneel beheerder TOPdesk. De functioneel beheeropdracht omvat de dagelijkse beheerwerkzaamheden waaronder autorisatiebeheer en gebruikersondersteuning, het vertalen van functionele wensen naar inrichting- waaronder het optimaliseren van reeds bestaande processen, het ontwerpen van rapportages, het verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid en het borgen en bewaken van koppelingen met gekoppelde applicaties.

Ook zul je één dag in de week ondersteuning bieden aan het gebruikersbeheer en autorisatiemanagement van het financieel systeem van de Gemeente Gooise Meren; ERPX. In deze rol ondersteun je de fulltime collega Functioneel Beheerder ERPX.

In je rol als Functioneel Beheerder TOPdesk ben je eerste aanspreekpunt binnen FIA ter ondersteuning van onze (ITIL)-processen en dienstverlening. Je onderhoudt nauw contact met de diverse uitvoerende afdelingen en de ondersteuners, maar denkt vooral mee over het optimaliseren van de eigen FIA processen. In de rol van ondersteunend functioneel beheerder voor ERPX fungeer je voornamelijk als aanspreekpunt van de financiële afdeling.

Binnen FIA is de wens om meer waarde toe te voegen aan onze huidige processen. Hiervoor is inzicht nodig, welke TOPdesk kan bieden. Hiervoor is het wel noodzakelijk om TOPdesk verder in te richtten en bestaande configuraties meer volwassen te maken en verder te optimaliseren.

Eisen
- Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als functioneel beheerder van TOPdesk
- Aantoonbare kennis van en werkervaring met ITIL procesoptimalisatie
- Aantoonbare kennis en werkervaring met Unit4 ERPX
- Aantoonbare kennis van en werkervaring het inrichten en verbeteren van (werk)processen
- Beschikbaar per 1 oktober 2024 voor 32 uren per week

Competenties
- Klantgerichtheid: is in staat de belangen van de klant de achterhalen er hiernaar te handelen. Weet producten aansluiting te laten vinden bij de wensen en behoeften van verschillende stakeholders;
- Communicatief: weet kennis en vaardigheden over te dragen. Hecht belang aan de gebruiksvriendelijkheid van onze applicatie en werkt aan het verbeteren hiervan;
- Pro-activiteit: neemt initiatief om problemen te adresseren en op te lossen, zet tijdig de juiste middelen in, beheerst de risico’s en schaalt op tijd op indien het project niet meer conform de verwachtingen en planningen loopt;
- Analytisch vermogen: weet hoofd- en bijzaken goed te scheiden. Kan complexe vraagstukken snel doorgronden en beantwoorden. Is kritisch op de huidige werkprocessen en voert hier verbeteringen op door.


Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

StarApple

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving
De afdeling Facilitaire Zaken, Informatievoorziening & Automatisering (FIA) bestaat uit ongeveer 50 collega’s. Jouw thuisteam is Informatievoorziening & Automatisering (I&A) en telt 25 collega’s. Het team I&A bestaat uit systeembeheerders, functioneel beheerders, de gegevensbeveiligers, functionaris gegevensbescherming, privacy officer, informatiespecialisten, dataspecialisten en de informatiemanagers.

Je werkt binnen FIA met deskundige collega’s, die vanzelfsprekend over de grenzen van hun eigen werk heen kijken. Doel is om maatschappelijke én technologische ontwikkelingen goed te volgen en deze toe te passen binnen de context van Gooise Meren. Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor het eindresultaat naar onze inwoners en de organisatie. Dit betekent dat jij je collega’s goed weet te vinden en nauw samenwerkt.

Opdracht
Wij zoeken ondersteuning in de vorm van een functioneel beheerder TOPdesk. De functioneel beheeropdracht omvat de dagelijkse beheerwerkzaamheden waaronder autorisatiebeheer en gebruikersondersteuning, het vertalen van functionele wensen naar inrichting- waaronder het optimaliseren van reeds bestaande processen, het ontwerpen van rapportages, het verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid en het borgen en bewaken van koppelingen met gekoppelde applicaties.

Ook zul je één dag in de week ondersteuning bieden aan het gebruikersbeheer en autorisatiemanagement van het financieel systeem van de Gemeente Gooise Meren; ERPX. In deze rol ondersteun je de fulltime collega Functioneel Beheerder ERPX.

In je rol als Functioneel Beheerder TOPdesk ben je eerste aanspreekpunt binnen FIA ter ondersteuning van onze (ITIL)-processen en dienstverlening. Je onderhoudt nauw contact met de diverse uitvoerende afdelingen en de ondersteuners, maar denkt vooral mee over het optimaliseren van de eigen FIA processen. In de rol van ondersteunend functioneel beheerder voor ERPX fungeer je voornamelijk als aanspreekpunt van de financiële afdeling.

Binnen FIA is de wens om meer waarde toe te voegen aan onze huidige processen. Hiervoor is inzicht nodig, welke TOPdesk kan bieden. Hiervoor is het wel noodzakelijk om TOPdesk verder in te richtten en bestaande configuraties meer volwassen te maken en verder te optimaliseren.

Eisen
- Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als functioneel beheerder van TOPdesk
- Aantoonbare kennis van en werkervaring met ITIL procesoptimalisatie
- Aantoonbare kennis en werkervaring met Unit4 ERPX
- Aantoonbare kennis van en werkervaring het inrichten en verbeteren van (werk)processen
- Beschikbaar per 1 oktober 2024 voor 32 uren per week

Competenties
- Klantgerichtheid: is in staat de belangen van de klant de achterhalen er hiernaar te handelen. Weet producten aansluiting te laten vinden bij de wensen en behoeften van verschillende stakeholders;
- Communicatief: weet kennis en vaardigheden over te dragen. Hecht belang aan de gebruiksvriendelijkheid van onze applicatie en werkt aan het verbeteren hiervan;
- Pro-activiteit: neemt initiatief om problemen te adresseren en op te lossen, zet tijdig de juiste middelen in, beheerst de risico’s en schaalt op tijd op indien het project niet meer conform de verwachtingen en planningen loopt;
- Analytisch vermogen: weet hoofd- en bijzaken goed te scheiden. Kan complexe vraagstukken snel doorgronden en beantwoorden. Is kritisch op de huidige werkprocessen en voert hier verbeteringen op door.


De recruiter

Anne Lekkerkerker

HeadFirst

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.