Opdrachten

Rabobank Medewerker Klantondersteuning B - KVK

Medewerker Klantondersteuning B - KVK

Info

Functie

Medewerker Klantondersteuning B - KVK

Locatie

Utrecht

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

18.11.2024 - 29.06.2025

Opdrachtnummer

217767

Sluitingsdatum

date-icon26.11.2024 clock-icon14:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Goed om te weten:
* 20 FTE
* ZZP niet geschikt.
* De gewenste startdatum is begin januari, exacte datum volgt
* project: einddatum is 30-6-2025
* Rabobankervaring en Siebelervaring is een grote pré
* Hybride werken: verplichte kantoordag 1x per week en tijdens opleiding eerste 2 weken fulltime (1e week: 5 dagen 40 uur en 2e week: 4 dagen 32 uur) is verplicht op kantoor.
* Gesprekken vinden plaats via een videocall op 29-11, 2-12 en 3-12-2024
* Belangrijk: eerste 4 weken geen vakantie. Vakantieplannen aub doorgeven tijdens gesprek en op cv.



Medewerker KvK-Desk

Ben jij klantgericht, administratief sterk en wil je een toegevoegde waarde leveren voor onze zakelijke klanten? Dan is de functie van medewerker KvK-Desk voor jou wellicht een schot in de roos.

Jij & jouw functie
Als Medewerker Kvk-Desk draag je bij door accuraat en klantgericht (voornamelijk complexe) klantvragen af te handelen. Je bent het aanspreekpunt op het gebied van KvK wijzigingen voor Rechtsvormwijzigingen, bestuurswijzigingen én uitschrijvingen. Hierbij analyseer je de gevolgen van de wijzigingen op de bancaire producten en op basis van deze analyse zet je de juiste acties uit. Als het nodig is schroom je hiervoor niet om proactief de klant te bellen.
Je zorgt voor een positieve klantbeleving en daarmee realiseer en verhoog je de klantwaarde en klanttevredenheid. Daarnaast identificeer je knelpunten en lever een proactieve bijdrage aan de optimalisatie van processen. Deze KvK-wijzigingen dragen voor de bank diverse risico’s met zich mee en daarom kan jij een belangrijke toegevoegde waarde leveren.

Prettig samenwerken
· In totaal ga je met zo’n 120 collega’s aan de slag om onze zakelijke klanten te helpen;
· Verdeeld over 6 teams, die prettig samenwerken en elkaar graag zien;
· 32 - 36 uur per week beschikbaarheid.

Plezier & werk
‘’Het leuke aan het werken bij de KVK-Desk vind ik de afwisselingen in het werk van basis tot complex. Met een groot verantwoordelijkheidsgevoel ga ik graag de uitdaging voor complexe dossiers aan. Daarbij stellen we elke dag een dagdoel als team en dit motiveert mij.’’

Een gemiddelde werkdag
We werken vanuit een werkvoorraadtool, die op basis van prioriteit de diverse werkzaamheden verdeeld. Daarbij gaat het om het ondersteunen van commerciële klantprocessen van onze zakelijke klanten. Je besteed ongeveer 50% van je tijd aan administratieve werkzaamheden. De overige 50% heb je klantcontact. In sommige delen van het project kan het nabellen van klanten tijdelijk een groter aandeel van de werkzaamheden bevatten. Ook lever je een bijdrage aan de procesoptimalisatie binnen de afdeling door regelmatig verbetersuggesties te doen.

Samen bereiken we meer dan alleen We geloven in de kracht van verschillen. Juist door de verschillen van mensen te combineren worden we een nog betere bank. We zijn dan ook benieuwd naar wat jij toevoegt aan ons team van de KVK-Desk.

‘Samen worden we elke dag een stapje beter. Het motto van de KVK-desk. Doordat we een redelijk jonge afdeling zijn, staan nog niet alle processen in beton gegoten. Bovendien verandert er veel in de werkzaamheden die we op de afdeling verrichten. Hierdoor heeft elke medewerker direct invloed op hoe wij morgen ons werk weer een stapje beter kunnen doen voor onze bank, voor onze klant en natuurlijk voor al onze medewerkers.’
Lisa Osnabrugge, Teamlead KVK-Desk

Jouw toekomstige collega’s verwelkomen je graag. Zij kunnen jouw hulp goed gebruiken bij het beantwoorden van klantvragen m.b.t. KVK wijzigingen. Samenwerken is hierbij onze werkwijze; als 1 open team binnen Rabobank. Over Rabobank gesproken: we zijn een Nederlandse bank, actief in 38 landen voor onze ruim 9.500.000 klanten. Met deze klanten, onze leden en partners werken we zij aan zij aan een wereld waarin iedereen genoeg en gezond te eten heeft. Dichter bij huis werken we aan een land waarin gelukkige mensen wonen, werken en ondernemen.

Jij & jouw talent
• HBO werk- en denkniveau;
• Ervaring met Siebel en ervaring binnen de Rabobank is een grote pré;
• Ervaring met rechtsvormwijzigingen en/of bestuurswijzigingen is een pré;
• Je durft collega’s feedback te geven en staat zelf volledig open om feedback te ontvangen;
• Grote hoeveelheden werk schrikken je niet af, maar motiveren je juist om samen te presteren;
• Focus op de klant, waarbij je zonder moeite de klant durft te bellen;
• Anderen aanmoedigen, je bent een positief ingestelde teamspeler;
• Gericht op de oplossing en denkt mee in verbetermogelijkheden;
• Je ontmoet je collega’s graag regelmatig op kantoor;
• Je vindt het leuk om te werken in een veranderlijke omgeving.


Extra verduidelijking op de harde eisen en opleidingsniveau.
Het klopt dat wij graag profielen ontvangen waarbij de kandidaat minimaal een MBO4 diploma heeft en bij voorkeur HBO. Kandidaten die zijn afgestudeerd met een HBO/WO diploma mogen voorgesteld worden. Onze voorkeur gaat uit dat de opleiding een match heeft met de financiële dientsverlening.

Echter wanneer kandidaten Rabobankwerkervaring, siebelervaring en ervaring hebben met rechtsvormwijzigingen en/of bestuurswijzigingen dan mogen deze kandidaten gegarandeerd op gesprek.

De harde eisen zijn:
- Grote hoeveelheden werk schrikken je niet af, maar motiveren je juist om samen te presteren;
- Focus op de klant, waarbij je zonder moeite de klant durft te bellen;

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Rabobank

Rolomschrijving en taakafspraken

Goed om te weten:
* 20 FTE
* ZZP niet geschikt.
* De gewenste startdatum is begin januari, exacte datum volgt
* project: einddatum is 30-6-2025
* Rabobankervaring en Siebelervaring is een grote pré
* Hybride werken: verplichte kantoordag 1x per week en tijdens opleiding eerste 2 weken fulltime (1e week: 5 dagen 40 uur en 2e week: 4 dagen 32 uur) is verplicht op kantoor.
* Gesprekken vinden plaats via een videocall op 29-11, 2-12 en 3-12-2024
* Belangrijk: eerste 4 weken geen vakantie. Vakantieplannen aub doorgeven tijdens gesprek en op cv.



Medewerker KvK-Desk

Ben jij klantgericht, administratief sterk en wil je een toegevoegde waarde leveren voor onze zakelijke klanten? Dan is de functie van medewerker KvK-Desk voor jou wellicht een schot in de roos.

Jij & jouw functie
Als Medewerker Kvk-Desk draag je bij door accuraat en klantgericht (voornamelijk complexe) klantvragen af te handelen. Je bent het aanspreekpunt op het gebied van KvK wijzigingen voor Rechtsvormwijzigingen, bestuurswijzigingen én uitschrijvingen. Hierbij analyseer je de gevolgen van de wijzigingen op de bancaire producten en op basis van deze analyse zet je de juiste acties uit. Als het nodig is schroom je hiervoor niet om proactief de klant te bellen.
Je zorgt voor een positieve klantbeleving en daarmee realiseer en verhoog je de klantwaarde en klanttevredenheid. Daarnaast identificeer je knelpunten en lever een proactieve bijdrage aan de optimalisatie van processen. Deze KvK-wijzigingen dragen voor de bank diverse risico’s met zich mee en daarom kan jij een belangrijke toegevoegde waarde leveren.

Prettig samenwerken
· In totaal ga je met zo’n 120 collega’s aan de slag om onze zakelijke klanten te helpen;
· Verdeeld over 6 teams, die prettig samenwerken en elkaar graag zien;
· 32 - 36 uur per week beschikbaarheid.

Plezier & werk
‘’Het leuke aan het werken bij de KVK-Desk vind ik de afwisselingen in het werk van basis tot complex. Met een groot verantwoordelijkheidsgevoel ga ik graag de uitdaging voor complexe dossiers aan. Daarbij stellen we elke dag een dagdoel als team en dit motiveert mij.’’

Een gemiddelde werkdag
We werken vanuit een werkvoorraadtool, die op basis van prioriteit de diverse werkzaamheden verdeeld. Daarbij gaat het om het ondersteunen van commerciële klantprocessen van onze zakelijke klanten. Je besteed ongeveer 50% van je tijd aan administratieve werkzaamheden. De overige 50% heb je klantcontact. In sommige delen van het project kan het nabellen van klanten tijdelijk een groter aandeel van de werkzaamheden bevatten. Ook lever je een bijdrage aan de procesoptimalisatie binnen de afdeling door regelmatig verbetersuggesties te doen.

Samen bereiken we meer dan alleen We geloven in de kracht van verschillen. Juist door de verschillen van mensen te combineren worden we een nog betere bank. We zijn dan ook benieuwd naar wat jij toevoegt aan ons team van de KVK-Desk.

‘Samen worden we elke dag een stapje beter. Het motto van de KVK-desk. Doordat we een redelijk jonge afdeling zijn, staan nog niet alle processen in beton gegoten. Bovendien verandert er veel in de werkzaamheden die we op de afdeling verrichten. Hierdoor heeft elke medewerker direct invloed op hoe wij morgen ons werk weer een stapje beter kunnen doen voor onze bank, voor onze klant en natuurlijk voor al onze medewerkers.’
Lisa Osnabrugge, Teamlead KVK-Desk

Jouw toekomstige collega’s verwelkomen je graag. Zij kunnen jouw hulp goed gebruiken bij het beantwoorden van klantvragen m.b.t. KVK wijzigingen. Samenwerken is hierbij onze werkwijze; als 1 open team binnen Rabobank. Over Rabobank gesproken: we zijn een Nederlandse bank, actief in 38 landen voor onze ruim 9.500.000 klanten. Met deze klanten, onze leden en partners werken we zij aan zij aan een wereld waarin iedereen genoeg en gezond te eten heeft. Dichter bij huis werken we aan een land waarin gelukkige mensen wonen, werken en ondernemen.

Jij & jouw talent
• HBO werk- en denkniveau;
• Ervaring met Siebel en ervaring binnen de Rabobank is een grote pré;
• Ervaring met rechtsvormwijzigingen en/of bestuurswijzigingen is een pré;
• Je durft collega’s feedback te geven en staat zelf volledig open om feedback te ontvangen;
• Grote hoeveelheden werk schrikken je niet af, maar motiveren je juist om samen te presteren;
• Focus op de klant, waarbij je zonder moeite de klant durft te bellen;
• Anderen aanmoedigen, je bent een positief ingestelde teamspeler;
• Gericht op de oplossing en denkt mee in verbetermogelijkheden;
• Je ontmoet je collega’s graag regelmatig op kantoor;
• Je vindt het leuk om te werken in een veranderlijke omgeving.


Extra verduidelijking op de harde eisen en opleidingsniveau.
Het klopt dat wij graag profielen ontvangen waarbij de kandidaat minimaal een MBO4 diploma heeft en bij voorkeur HBO. Kandidaten die zijn afgestudeerd met een HBO/WO diploma mogen voorgesteld worden. Onze voorkeur gaat uit dat de opleiding een match heeft met de financiële dientsverlening.

Echter wanneer kandidaten Rabobankwerkervaring, siebelervaring en ervaring hebben met rechtsvormwijzigingen en/of bestuurswijzigingen dan mogen deze kandidaten gegarandeerd op gesprek.

De harde eisen zijn:
- Grote hoeveelheden werk schrikken je niet af, maar motiveren je juist om samen te presteren;
- Focus op de klant, waarbij je zonder moeite de klant durft te bellen;

De recruiter

Dennis Vesters

HeadFirst

+31 6 42 18 86 39

Dennis.vesters@headfirst.nl

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.