Opdrachten
Info
Functie
Implementation SpecialistLocatie
NederlandUren per week
36 uren per weekLooptijd
31.12.2024 - 31.12.2025Opdrachtnummer
218759Sluitingsdatum
05.12.2024 14:00* 1 FTE
* Niet geschikt voor ZZP
* Hybride werken: De werkzaamheden zullen hybride plaatsvinden, waarbij werken op kantoor op afstemming gaat plaatsvinden.
Heb jij klantcontact en klantbediening in je bloed? Geniet je van het oplossen van uitdagende en complexe vraagstukken? Kun je net zo makkelijk praten met een CFO als met een programmeur? Dan is ons implementatiemanagementteam op zoek naar jou!
Met jouw kennis van IT-omgevingen, vooral API’s, zorg je ervoor dat onze klanten soepel aansluiten op de Rabobank.
Je denkt mee met de klant en doet voorstellen om niet alleen hun tijdslijnen te halen, maar ook om ervoor te zorgen dat de Rabobank snel de afgesproken transacties door de systemen ziet gaan.
Jij en je baan
De wereld van bankconnecties verandert snel. Embedded Services is een strategisch programma binnen de Rabobank, en alle API’s die daaronder vallen (via ons developer portal) vallen onder jouw verantwoordelijkheid.
Je helpt klanten bij implementaties, denkt mee over de toepasbaarheid van producten en geeft feedback aan onze productorganisatie. Je bent het aanspreekpunt voor zowel klanten als interne stakeholders bij de implementatie van onze koppelingen (voornamelijk API’s, maar ook sFTP-connecties en Swift). Of het nu gaat om een salescollega die wil weten of de verwachte omzet door onze systemen gaat, een CEO die de status wil weten, of een programmeur die op zoek is naar de juiste documentatie, jij regelt het. Daarnaast ben je proactief in gesprek met product owners om klantfeedback te delen en verbeteringen te bespreken. Binnen het implementatiemanagementteam speel je een actieve rol in het delen van informatie en het ondersteunen van collega’s.
Zie je verbeterpotentieel in een implementatieproces? Dan zorg je ervoor dat de verantwoordelijke personen hiermee aan de slag gaan, samen met jou.
Belangrijkste verantwoordelijkheden
Zorgen dat de klant op tijd, correct en met minimale impact live gaat met de afgesproken producten. Alle interne stakeholders en de klant op de hoogte houden van de status van trajecten. Klantfeedback delen met de juiste product owners. Zorgen dat de technische mensen bij de klant de juiste informatie en toegang tot systemen hebben. Evaluaties uitvoeren aan het einde van een traject. Aanspreekpunt zijn voor onze koppelingen (API’s) voor zowel klanten als collega’s. Continu verbeteren van onze diensten door klantgesprekken.
Samen bereiken we meer
Samenwerken is de kern van implementatiemanagement. Daarom vinden we altijd oplossingen. Kom je er zelf niet uit? Dan staat er een netwerk van collega’s klaar om je te helpen.
Jij en je talent
* Je bent gestructureerd, denkt in processen en ziet verbeterpotentieel.
* Je hebt een sterke klantfocus, affiniteit met IT, een proactieve werkhouding en sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
* Je kunt meerdere projecten tegelijk aan en hebt geen 9-tot-5-mentaliteit.
Daarnaast voldoe je aan de volgende eisen:
* Afgeronde HBO-opleiding, liefst in een informatica richting.
* Circa 2 jaar relevante werkervaring en voldoende doorgroeipotentieel.
* Kennis van financiële dienstverlening is een pré.
* Ervaring met Lean, Agile en Prince2 is een pré.
* Ervaring met Swift for Corporates Kennis van API’s
* Kennis van testtools voor API’s zoals Postman
* Georganiseerd kunnen werken met oog voor detail.
* Affiniteit met ICT-systemen. Ervaring met klantcontact.
Rabobank kerncompetenties: Samenwerken Klantbelang centraal stellen
Overige competenties:
* Resultaatgericht
* Zelfstandig werken
* Creatief in het oplossen van complexe problemen
* Initiatief nemen voor verbeteringen
* Veranderkracht
* Snel en efficiënt contact maken
* Inspireren door energie en enthousiasme
Voldoe je aan bovenstaande vereisten? Dan horen we graag van je.
Rabobank
* 1 FTE
* Niet geschikt voor ZZP
* Hybride werken: De werkzaamheden zullen hybride plaatsvinden, waarbij werken op kantoor op afstemming gaat plaatsvinden.
Heb jij klantcontact en klantbediening in je bloed? Geniet je van het oplossen van uitdagende en complexe vraagstukken? Kun je net zo makkelijk praten met een CFO als met een programmeur? Dan is ons implementatiemanagementteam op zoek naar jou!
Met jouw kennis van IT-omgevingen, vooral API’s, zorg je ervoor dat onze klanten soepel aansluiten op de Rabobank.
Je denkt mee met de klant en doet voorstellen om niet alleen hun tijdslijnen te halen, maar ook om ervoor te zorgen dat de Rabobank snel de afgesproken transacties door de systemen ziet gaan.
Jij en je baan
De wereld van bankconnecties verandert snel. Embedded Services is een strategisch programma binnen de Rabobank, en alle API’s die daaronder vallen (via ons developer portal) vallen onder jouw verantwoordelijkheid.
Je helpt klanten bij implementaties, denkt mee over de toepasbaarheid van producten en geeft feedback aan onze productorganisatie. Je bent het aanspreekpunt voor zowel klanten als interne stakeholders bij de implementatie van onze koppelingen (voornamelijk API’s, maar ook sFTP-connecties en Swift). Of het nu gaat om een salescollega die wil weten of de verwachte omzet door onze systemen gaat, een CEO die de status wil weten, of een programmeur die op zoek is naar de juiste documentatie, jij regelt het. Daarnaast ben je proactief in gesprek met product owners om klantfeedback te delen en verbeteringen te bespreken. Binnen het implementatiemanagementteam speel je een actieve rol in het delen van informatie en het ondersteunen van collega’s.
Zie je verbeterpotentieel in een implementatieproces? Dan zorg je ervoor dat de verantwoordelijke personen hiermee aan de slag gaan, samen met jou.
Belangrijkste verantwoordelijkheden
Zorgen dat de klant op tijd, correct en met minimale impact live gaat met de afgesproken producten. Alle interne stakeholders en de klant op de hoogte houden van de status van trajecten. Klantfeedback delen met de juiste product owners. Zorgen dat de technische mensen bij de klant de juiste informatie en toegang tot systemen hebben. Evaluaties uitvoeren aan het einde van een traject. Aanspreekpunt zijn voor onze koppelingen (API’s) voor zowel klanten als collega’s. Continu verbeteren van onze diensten door klantgesprekken.
Samen bereiken we meer
Samenwerken is de kern van implementatiemanagement. Daarom vinden we altijd oplossingen. Kom je er zelf niet uit? Dan staat er een netwerk van collega’s klaar om je te helpen.
Jij en je talent
* Je bent gestructureerd, denkt in processen en ziet verbeterpotentieel.
* Je hebt een sterke klantfocus, affiniteit met IT, een proactieve werkhouding en sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
* Je kunt meerdere projecten tegelijk aan en hebt geen 9-tot-5-mentaliteit.
Daarnaast voldoe je aan de volgende eisen:
* Afgeronde HBO-opleiding, liefst in een informatica richting.
* Circa 2 jaar relevante werkervaring en voldoende doorgroeipotentieel.
* Kennis van financiële dienstverlening is een pré.
* Ervaring met Lean, Agile en Prince2 is een pré.
* Ervaring met Swift for Corporates Kennis van API’s
* Kennis van testtools voor API’s zoals Postman
* Georganiseerd kunnen werken met oog voor detail.
* Affiniteit met ICT-systemen. Ervaring met klantcontact.
Rabobank kerncompetenties: Samenwerken Klantbelang centraal stellen
Overige competenties:
* Resultaatgericht
* Zelfstandig werken
* Creatief in het oplossen van complexe problemen
* Initiatief nemen voor verbeteringen
* Veranderkracht
* Snel en efficiënt contact maken
* Inspireren door energie en enthousiasme
Voldoe je aan bovenstaande vereisten? Dan horen we graag van je.
HeadFirst
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.