Opdrachten

Rabobank Financieel Adviseur A Complex Beheer Particulieren

Financieel Adviseur A Complex Beheer Particulieren

Info

Functie

Financieel Adviseur A Complex Beheer Particulieren

Locatie

Aam

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

31.03.2025 - 30.12.2025

Opdrachtnummer

227895

Sluitingsdatum

date-icon06.02.2025 clock-icon14:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Goed om te weten: 

- 1 FTE 

- Opleiding: 1e weken 40 uur per week en op locatie in Utrecht en/of Apeldoorn; 

- Maandag,woensdag en vrijdag zijn verplichte werkdagen; 

- 1 avond werken verplicht;

 - WFT certificaten: Basis, Vermogen en Hypothecair krediet in bezit! 

- Een keer per maand is er een samenwerk dag op locatie.
- Werving niet ZZP geschikt. 

* Voorkeur 36 uur. 32 is bespreekbaar.

Financieel Adviseur A Complex Beheer Particulieren
Ben jij de Financieel Adviseur die de kans aanpakt een nieuwe draai aan jouw carrière te geven, jouw vaardigheden verder gaat ontwikkelen door onze klanten te helpen om zelfverzekerd financiële keuzes te kunnen maken? Ontdek jouw mogelijkheden bij Rabobank.


Jij & jouw functie 

Als Financieel Adviseur bij Team Beheer Particulieren (TBP) bel je proactief klanten voor onderhoud aangaande diverse hypotheekproducten. Denk hierbij aan een Aflossingsvrije Hypotheek, OverwaardePlan of OpeetConstructie. Het doel van deze gesprekken is het maken van een afspraak voor een beheergesprek, welke je inplant bij een collega Financieel Adviseur B. Ook benader je zelf klanten voor het bespreken van een royement en ben je zelf verantwoordelijk voor bureaubeoordelingen voor OverwaardePlan of OpeetConstructies. Verder beantwoord je de eenvoudige klantvragen die zowel telefonisch, virtueel of via Siebel binnenkomen. Uitgangspunt is het begeleiden van de klant naar de juiste oplossing op basis van zijn behoefte, waarbij je deze het gevoel geeft dat hij direct geholpen is.


Voorbeelden uit de praktijk 

• Je draagt bij aan het in beeld brengen van de risico’s voor de klant. 

• Je werkt (virtueel) samen met klant en bank en maakt gebruik van de beschikbare communicatiemiddelen om de afgesproken resultaten te bereiken. Je klantgerichtheid speelt hierin een belangrijke rol. 

• Je bent fris en jong van geest, doet geen aannames, gaat onbevangen en zonder vooroordelen een gesprek in. 

• Je weet op een heldere manier het juiste antwoord te geven op klantvragen.

 • Je bent enthousiast, leergierig, kritisch en stelt de klant centraal. 

• Jij haalt energie uit het dagelijks schakelen met klanten en collega’s binnen verschillende teams van de Rabobank.


Feiten & cijfers 

• 36 uur per week. 

• Wereldwijd 43.822 Rabobank-collega’s.

• Rabobank is een financiële dienstverlener voor meer dan 8,5 miljoen klanten in 40 landen.


Top 4 verantwoordelijkheden 

• Het proactief benaderen van klanten met als doel het inplannen van een afspraak voor een beheergesprek op diverse hypotheken. 

• Het zelfstandig uitvoeren van bureaubeoordelingen, royementen. 

• Door de juiste vraagstelling signaleer je de klantbehoefte en zorg je dat de klant op de juiste manier wordt geholpen. 

• Initiëren en implementeren van verbeteringen op de afdeling.


Samen bereiken we meer dan alleen Samenwerken is de manier waarop we werken. De afdeling Beheer Particulieren helpt klanten om zelfverzekerd financiële keuzes te maken en draagt bij aan de organisatiedoelstelling de meest klantgerichte bank van Nederland te zijn. Zo wordt onze dienstverlening gewaardeerd met een 8,5! Onze adviseurs bundelen de krachten om klanten proactief bewust te maken van zaken die impact hebben op hun financiële situatie.
Joris de Haan, Financieel Adviseur: ‘’CBP is een afdeling die continue onderhevig is aan ontwikkeling. Het is een levendige afdeling waarin we (online) actief zijn met elkaar en bijdragen om onze klanten optimaal te bedienen. Mijn werkdagen zijn erg divers door de verschillende werkzaamheden die we uitvoeren.’’ Marc Jansen, Financieel Adviseur: “Dagelijks help ik klanten om keuzes te maken die een bijdrage leveren om invulling te kunnen geven aan een financieel gezond leven.” Jeroen Krake, Financieel Adviseur: ‘’Vanaf het moment dat ik een dag heb meegelopen met de collega’s van CBP was ik ervan overtuigd dat ik ook graag deel wilde uitmaken van dit team dat onze klanten op zo’n gave manier kan helpen met het maken van goede keuzes voor hun (complexe) financiële producten. Ik ben tot op de dag van vandaag nog steeds erg trots deel te mogen uitmaken van dit team.’’


Dat klantgerichtheid, resultaten realiseren, communicatiekracht, analytisch vermogen, passie tonen voor mensen onmisbaar zijn voor de functie Financieel Adviseur A is logisch. Om een maximaal resultaat te bereiken en samen met ons deze aanpak te laten slagen, is het uiteraard belangrijk dat je ondernemend bent en persoonlijk leiderschap toont. Daar bovenop is het belangrijk dat je alles op onderstaande checklist herkent:


Jij & jouw talent 

• MBO 4 diploma in bezit, HBO-denk en werkervaring;

 • je bent in het bezit van relevante WFT certificaten: Basis, Vermogen en Hypothecair krediet; 

• je bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk. Daarnaast beschik je over goede luister- en gespreksvaardigheden en weet je bevindingen en conclusies beknopt in reviews op te schrijven; 

• je kunt prima omgaan met tijdsdruk, toont eigenaarschap en bent dienstverlenend ingesteld; 

• je bent bereid om eens per kwartaal deel te nemen aan de medewerkersbijeenkomst op locatie (naar keuze) in Utrecht, Apeldoorn of Eindhoven. 

• goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift.

Salarisschaal: FKO06RG003RG

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Rabobank

Rolomschrijving en taakafspraken

Goed om te weten: 

- 1 FTE 

- Opleiding: 1e weken 40 uur per week en op locatie in Utrecht en/of Apeldoorn; 

- Maandag,woensdag en vrijdag zijn verplichte werkdagen; 

- 1 avond werken verplicht;

 - WFT certificaten: Basis, Vermogen en Hypothecair krediet in bezit! 

- Een keer per maand is er een samenwerk dag op locatie.
- Werving niet ZZP geschikt. 

* Voorkeur 36 uur. 32 is bespreekbaar.

Financieel Adviseur A Complex Beheer Particulieren
Ben jij de Financieel Adviseur die de kans aanpakt een nieuwe draai aan jouw carrière te geven, jouw vaardigheden verder gaat ontwikkelen door onze klanten te helpen om zelfverzekerd financiële keuzes te kunnen maken? Ontdek jouw mogelijkheden bij Rabobank.


Jij & jouw functie 

Als Financieel Adviseur bij Team Beheer Particulieren (TBP) bel je proactief klanten voor onderhoud aangaande diverse hypotheekproducten. Denk hierbij aan een Aflossingsvrije Hypotheek, OverwaardePlan of OpeetConstructie. Het doel van deze gesprekken is het maken van een afspraak voor een beheergesprek, welke je inplant bij een collega Financieel Adviseur B. Ook benader je zelf klanten voor het bespreken van een royement en ben je zelf verantwoordelijk voor bureaubeoordelingen voor OverwaardePlan of OpeetConstructies. Verder beantwoord je de eenvoudige klantvragen die zowel telefonisch, virtueel of via Siebel binnenkomen. Uitgangspunt is het begeleiden van de klant naar de juiste oplossing op basis van zijn behoefte, waarbij je deze het gevoel geeft dat hij direct geholpen is.


Voorbeelden uit de praktijk 

• Je draagt bij aan het in beeld brengen van de risico’s voor de klant. 

• Je werkt (virtueel) samen met klant en bank en maakt gebruik van de beschikbare communicatiemiddelen om de afgesproken resultaten te bereiken. Je klantgerichtheid speelt hierin een belangrijke rol. 

• Je bent fris en jong van geest, doet geen aannames, gaat onbevangen en zonder vooroordelen een gesprek in. 

• Je weet op een heldere manier het juiste antwoord te geven op klantvragen.

 • Je bent enthousiast, leergierig, kritisch en stelt de klant centraal. 

• Jij haalt energie uit het dagelijks schakelen met klanten en collega’s binnen verschillende teams van de Rabobank.


Feiten & cijfers 

• 36 uur per week. 

• Wereldwijd 43.822 Rabobank-collega’s.

• Rabobank is een financiële dienstverlener voor meer dan 8,5 miljoen klanten in 40 landen.


Top 4 verantwoordelijkheden 

• Het proactief benaderen van klanten met als doel het inplannen van een afspraak voor een beheergesprek op diverse hypotheken. 

• Het zelfstandig uitvoeren van bureaubeoordelingen, royementen. 

• Door de juiste vraagstelling signaleer je de klantbehoefte en zorg je dat de klant op de juiste manier wordt geholpen. 

• Initiëren en implementeren van verbeteringen op de afdeling.


Samen bereiken we meer dan alleen Samenwerken is de manier waarop we werken. De afdeling Beheer Particulieren helpt klanten om zelfverzekerd financiële keuzes te maken en draagt bij aan de organisatiedoelstelling de meest klantgerichte bank van Nederland te zijn. Zo wordt onze dienstverlening gewaardeerd met een 8,5! Onze adviseurs bundelen de krachten om klanten proactief bewust te maken van zaken die impact hebben op hun financiële situatie.
Joris de Haan, Financieel Adviseur: ‘’CBP is een afdeling die continue onderhevig is aan ontwikkeling. Het is een levendige afdeling waarin we (online) actief zijn met elkaar en bijdragen om onze klanten optimaal te bedienen. Mijn werkdagen zijn erg divers door de verschillende werkzaamheden die we uitvoeren.’’ Marc Jansen, Financieel Adviseur: “Dagelijks help ik klanten om keuzes te maken die een bijdrage leveren om invulling te kunnen geven aan een financieel gezond leven.” Jeroen Krake, Financieel Adviseur: ‘’Vanaf het moment dat ik een dag heb meegelopen met de collega’s van CBP was ik ervan overtuigd dat ik ook graag deel wilde uitmaken van dit team dat onze klanten op zo’n gave manier kan helpen met het maken van goede keuzes voor hun (complexe) financiële producten. Ik ben tot op de dag van vandaag nog steeds erg trots deel te mogen uitmaken van dit team.’’


Dat klantgerichtheid, resultaten realiseren, communicatiekracht, analytisch vermogen, passie tonen voor mensen onmisbaar zijn voor de functie Financieel Adviseur A is logisch. Om een maximaal resultaat te bereiken en samen met ons deze aanpak te laten slagen, is het uiteraard belangrijk dat je ondernemend bent en persoonlijk leiderschap toont. Daar bovenop is het belangrijk dat je alles op onderstaande checklist herkent:


Jij & jouw talent 

• MBO 4 diploma in bezit, HBO-denk en werkervaring;

 • je bent in het bezit van relevante WFT certificaten: Basis, Vermogen en Hypothecair krediet; 

• je bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk. Daarnaast beschik je over goede luister- en gespreksvaardigheden en weet je bevindingen en conclusies beknopt in reviews op te schrijven; 

• je kunt prima omgaan met tijdsdruk, toont eigenaarschap en bent dienstverlenend ingesteld; 

• je bent bereid om eens per kwartaal deel te nemen aan de medewerkersbijeenkomst op locatie (naar keuze) in Utrecht, Apeldoorn of Eindhoven. 

• goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift.

Salarisschaal: FKO06RG003RG

De recruiter

Dennis Vesters

HeadFirst

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.