Opdrachten

Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) Adviseur informatiebeleid Aurea CRM

Adviseur informatiebeleid Aurea CRM

Info

Functie

Adviseur informatiebeleid Aurea CRM

Locatie

Utrecht

Uren per week

4 uren per week

Looptijd

16.02.2025 - 05.04.2025

Opdrachtnummer

229263

Sluitingsdatum

date-icon27.02.2025 clock-icon13:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving

Opdrachtgever Inspectie Gezondheidszorg en JeugdIedereen in Nederland moet kunnen vertrouwen op goede gezondheidszorg en jeugdhulp. Zorg die je jezelf en je naasten gunt, in alle situaties en in elke fase van het leven. Daarom waken wij over de gezondheidszorg en jeugdhulp in Nederland en de internationale markt voor geneesmiddelen en medische hulpmiddelen. We handelen vanuit het publieke belang en streven naar toezicht met effect. Daarom kiezen we in ons toezicht voor thema's en activiteiten die het meest opleveren voor mensen die zorg of jeugdhulp nodig hebben. We gaan uit van gezond vertrouwen in de zorg- en hulpverleners. Als het nodig is grijpen we in. We zijn open en eerlijk over hoe we die kwaliteit beoordelen, de dilemma's die we tegenkomen en de keuzes die we dan maken. We verstaan ons vak, kennen de praktijk en spelen in op ontwikkelingen in zorg en samenleving. We werken samen waar dat kan, maar ons oordeel is altijd onafhankelijk. Zo maken wij onze verantwoordelijkheid als rijksinspectie waar. Ons motto is Duidelijk. Onafhankelijk. Eerlijk. Wij zijn de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ) met ruim 1000 medewerkers, onderdeel van het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS).Beschrijving van de afdelingInformatievoorziening speelt in het toezicht een belangrijke rol. Informatie is steeds meer digitaal voorhanden en we werken zo veel mogelijk papierarm. Daarnaast streven we naar plaats-, tijd- en device-onafhankelijk werken. Dit heeft gevolgen voor de eisen die we aan onze netwerken, applicaties en voorzieningen stellen. Binnen de overheid wordt steeds meer gewerkt met shared serviceorganisaties en in diverse samenwerkingsverbanden, waardoor een keten ontstaat die deze voorzieningen levert. Deze keten of samenwerking strekt zich ook steeds meer uit naar commerciële leveranciers. De afdeling Informatie en ICT (I&I) is verantwoordelijk voor de informatievoorziening en ICT van de IGJ. Dat doen we door het helpen om de wensen en eisen helder te krijgen, regie te voeren over de leveranciers en zelf met agile teams functionaliteit te ontwikkelen. Dat doen we voor de informatievoorziening van vandaag én voor die van morgen.De Aurea CRM consultants maken onderdeel uit van een Agile team dat is samengesteld uit IGJ- medewerkers en medewerkers van de leveranciers (Bluedesk) en dat de applicaties WPM en BRS ontwikkelt. De adviseur ondersteunt het agile team op basis van een vaste inzet. Het aantal uur dat hij of zij wordt ingezet wordt per periode van 3 maanden in overleg bepaald. De afspraken worden twee maanden van te vormen tussen opdrachtgever en opdrachtnemer vastgesteld. De maximale inzet is 25 uur per week.WerkzaamhedenDe werkzaamheden betreffen advies- en ontwerp gerelateerde taken. De advies- en ontwerp gerelateerde taken betreffen:

  • Het vertalen van business vraagstukken (functionele wensen) naar technisch ontwerp en het omzetten naar configuratie in WPM;
  • Het samen uitvoeren van diverse tests (IAT, FAT, GAT) en na akkoord het (mee)ontwikkelen van diverse functionele en technische trainingen, bijvoorbeeld e-learning modules;
  • Het voorbereiden en geven van (gebruikers)trainingen;
  • Het in productie brengen van de functionele wensen van de organisatie;
  • Het ontwerpen en eventueel uitvoeren van de conversie;
  • Het leiden van projecten en uitvoeren van projecten rond wijzigingen in WPM. Vergaderingen en overleg onsite/offsite;
  • Het verzorgen van installaties en het doorzetten van functionaliteit naar productieomgevingen;
  • Data analyses voor interfaces;
  • Het ontwikkelen van E-learning;
  • Realiseren van kennisoverdracht.

Alle bovengenoemde werkzaamheden gebeuren onder aansturing van de IGJ product-owner.GevraagdRuime aantoonbare kennis en ervaring van het CRM pakket van Aurea;Ruime aantoonbare kennis en ervaring van SQL;Ruime aantoonbare kennis en ervaring van Windowsserver configuraties;Ruimte aantoonbare kennis en ervaring met IIS (Internet Information Services);Minimaal HBO werk- en denkniveau.Kennis van toezicht op de gezondheidszorg;In staat zijn business vragen te vertalen en deze om te zetten naar processen in WPM;Opstellen van requirements;Het ontwikkelen en geven van trainingen op basis van Aurea CRM.

Eisen

  • Kandidaat beschikt over minimaal HBO werk-/denkniveau
  • Kandidaat beschikt over aantoonbare kennis en ervaring van Aurea/CRM

Wensen

  • Mate waarin de kandidaat beschikt over aantoonbare kennis en ervaring met SQL
  • Mate waarin de kandidaat aantoonbare ervaring heeft met Windowsserver configuraties.
  • Mate waarin de kandidaat aantoonbare kennis en ervaring heeft met Internet Information Services.
  • Mate waarin kandidaat in staat is business vragen te vertalen en deze om te zetten naar processen in WPM
  • Mate van ervaring en/of affiniteit met de organisatie van de opdrachtgever, (bij voorkeur kennis van IGJ processen)
  • Ervaring van de kandidaat in het geven van training over WPM en BRS
  • Kandidaat is in staat tot het geven en ontwikkelen van trainingen en het realiseren van kennisoverdracht

Aanvullende Informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever. Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst. Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst. Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.


Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS)

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving

Opdrachtgever Inspectie Gezondheidszorg en JeugdIedereen in Nederland moet kunnen vertrouwen op goede gezondheidszorg en jeugdhulp. Zorg die je jezelf en je naasten gunt, in alle situaties en in elke fase van het leven. Daarom waken wij over de gezondheidszorg en jeugdhulp in Nederland en de internationale markt voor geneesmiddelen en medische hulpmiddelen. We handelen vanuit het publieke belang en streven naar toezicht met effect. Daarom kiezen we in ons toezicht voor thema's en activiteiten die het meest opleveren voor mensen die zorg of jeugdhulp nodig hebben. We gaan uit van gezond vertrouwen in de zorg- en hulpverleners. Als het nodig is grijpen we in. We zijn open en eerlijk over hoe we die kwaliteit beoordelen, de dilemma's die we tegenkomen en de keuzes die we dan maken. We verstaan ons vak, kennen de praktijk en spelen in op ontwikkelingen in zorg en samenleving. We werken samen waar dat kan, maar ons oordeel is altijd onafhankelijk. Zo maken wij onze verantwoordelijkheid als rijksinspectie waar. Ons motto is Duidelijk. Onafhankelijk. Eerlijk. Wij zijn de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ) met ruim 1000 medewerkers, onderdeel van het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS).Beschrijving van de afdelingInformatievoorziening speelt in het toezicht een belangrijke rol. Informatie is steeds meer digitaal voorhanden en we werken zo veel mogelijk papierarm. Daarnaast streven we naar plaats-, tijd- en device-onafhankelijk werken. Dit heeft gevolgen voor de eisen die we aan onze netwerken, applicaties en voorzieningen stellen. Binnen de overheid wordt steeds meer gewerkt met shared serviceorganisaties en in diverse samenwerkingsverbanden, waardoor een keten ontstaat die deze voorzieningen levert. Deze keten of samenwerking strekt zich ook steeds meer uit naar commerciële leveranciers. De afdeling Informatie en ICT (I&I) is verantwoordelijk voor de informatievoorziening en ICT van de IGJ. Dat doen we door het helpen om de wensen en eisen helder te krijgen, regie te voeren over de leveranciers en zelf met agile teams functionaliteit te ontwikkelen. Dat doen we voor de informatievoorziening van vandaag én voor die van morgen.De Aurea CRM consultants maken onderdeel uit van een Agile team dat is samengesteld uit IGJ- medewerkers en medewerkers van de leveranciers (Bluedesk) en dat de applicaties WPM en BRS ontwikkelt. De adviseur ondersteunt het agile team op basis van een vaste inzet. Het aantal uur dat hij of zij wordt ingezet wordt per periode van 3 maanden in overleg bepaald. De afspraken worden twee maanden van te vormen tussen opdrachtgever en opdrachtnemer vastgesteld. De maximale inzet is 25 uur per week.WerkzaamhedenDe werkzaamheden betreffen advies- en ontwerp gerelateerde taken. De advies- en ontwerp gerelateerde taken betreffen:

  • Het vertalen van business vraagstukken (functionele wensen) naar technisch ontwerp en het omzetten naar configuratie in WPM;
  • Het samen uitvoeren van diverse tests (IAT, FAT, GAT) en na akkoord het (mee)ontwikkelen van diverse functionele en technische trainingen, bijvoorbeeld e-learning modules;
  • Het voorbereiden en geven van (gebruikers)trainingen;
  • Het in productie brengen van de functionele wensen van de organisatie;
  • Het ontwerpen en eventueel uitvoeren van de conversie;
  • Het leiden van projecten en uitvoeren van projecten rond wijzigingen in WPM. Vergaderingen en overleg onsite/offsite;
  • Het verzorgen van installaties en het doorzetten van functionaliteit naar productieomgevingen;
  • Data analyses voor interfaces;
  • Het ontwikkelen van E-learning;
  • Realiseren van kennisoverdracht.

Alle bovengenoemde werkzaamheden gebeuren onder aansturing van de IGJ product-owner.GevraagdRuime aantoonbare kennis en ervaring van het CRM pakket van Aurea;Ruime aantoonbare kennis en ervaring van SQL;Ruime aantoonbare kennis en ervaring van Windowsserver configuraties;Ruimte aantoonbare kennis en ervaring met IIS (Internet Information Services);Minimaal HBO werk- en denkniveau.Kennis van toezicht op de gezondheidszorg;In staat zijn business vragen te vertalen en deze om te zetten naar processen in WPM;Opstellen van requirements;Het ontwikkelen en geven van trainingen op basis van Aurea CRM.

Eisen

  • Kandidaat beschikt over minimaal HBO werk-/denkniveau
  • Kandidaat beschikt over aantoonbare kennis en ervaring van Aurea/CRM

Wensen

  • Mate waarin de kandidaat beschikt over aantoonbare kennis en ervaring met SQL
  • Mate waarin de kandidaat aantoonbare ervaring heeft met Windowsserver configuraties.
  • Mate waarin de kandidaat aantoonbare kennis en ervaring heeft met Internet Information Services.
  • Mate waarin kandidaat in staat is business vragen te vertalen en deze om te zetten naar processen in WPM
  • Mate van ervaring en/of affiniteit met de organisatie van de opdrachtgever, (bij voorkeur kennis van IGJ processen)
  • Ervaring van de kandidaat in het geven van training over WPM en BRS
  • Kandidaat is in staat tot het geven en ontwikkelen van trainingen en het realiseren van kennisoverdracht

Aanvullende Informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever. Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst. Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst. Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.


De recruiter

Michelle Wassmer

HeadFirst

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.