Opdrachten
Info
Functie
Senior On-Site Support MedewerkerLocatie
HaarlemUren per week
38 uren per weekLooptijd
30.09.2024 - 29.09.2025Opdrachtnummer
213374Sluitingsdatum
19.09.2024 08:30Senior On-Site Support Medewerker (detavast)
Standplaats: kantoor Haarlem maar ook andere Alliander locaties.
Start: zsm
Duur: 1760 uur of 52 weken daarna overname door Alliander
ZZP mogelijk: nee
Screening: Kandidaat moet gescreend worden voordat deze mag starten. Deze screening duurt minimaal 3 weken.
Word Senior On-site Support Medewerk en Help Ons de Energietransitie Mogelijk te Maken!
Ben jij klaar voor een dynamische rol waarin je een cruciale bijdrage levert aan de digitale werkplek van je collega's? Bij Alliander krijg je als Senior On-Site Support Medewerker de kans om het gezicht van onze digitaliseringsorganisatie te zijn op onze vestigingen. Je coacht dagelijks collega On-Site Support Medewerkers en speelt een sleutelrol in het team. Je zorgt ervoor dat hun digitale werkplek optimaal functioneert door de IT Service balie te bemensen, on-site support te bieden en direct advies te geven over onze producten en diensten. Dankzij jouw hulp hebben je collega's altijd een perfect werkende digitale werkplek.
Daarnaast verstrek je hardware aan nieuwe collega's en help je mee met grootschalige vervangingsprojecten, waarbij duizenden collega's worden voorzien van nieuwe IT-middelen zoals laptops, smartphones en tablets. Je werkt met de nieuwste tools en technologieën, waardoor je efficiënt en effectief kunt opereren. ServiceNow is ons platform voor service management.
Wat ga je doen?
Wat maakt deze functie uniek?
Waarom kiezen voor Alliander?
Bij Alliander draag je direct bij aan het energienet van de toekomst, dat we samen met Liander, Qirion, Qterra, Dep, Firan en Entrnce ontwikkelen en beheren voor miljoenen Nederlanders. Met ruim 9.000 vakmensen werken we aan een stabiele digitale werkplek, cruciaal voor de energietransitie. In ons team IT-Servicedesk streven we naar topkwaliteit binnen Alliander, Technical Platforms, en ondersteunen we onze collega's effectief in een divers team waar teamwork, klantgerichtheid en innovatie centraal staan. Jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling staat centraal, ondersteund door Agile werkwijze en Scrum-methodologie. Bij Alliander werk je mee aan het energienet van de toekomst, dat we voor iedereen, mét iedereen maken. Als On-site Support Medewerker draag je direct bij aan de energietransitie door te zorgen voor een stabiele en efficiënte digitale werkplek voor al je collega's.
Jij maakt het net energieker
Bij Alliander werk je aan een organisatie die klaar is voor de toekomst, waarbij we gebruik maken van jouw eigen kracht en talent. Ben jij klantgericht en denk je in oplossingen? Dan pas jij perfect bij ons team! En vul je dit daarnaast aan met:
Voor jou net beter geregeld
Als je bij Alliander in dienst komt krijg jij op basis van een 40-urige werkweek:
Alliander
Senior On-Site Support Medewerker (detavast)
Standplaats: kantoor Haarlem maar ook andere Alliander locaties.
Start: zsm
Duur: 1760 uur of 52 weken daarna overname door Alliander
ZZP mogelijk: nee
Screening: Kandidaat moet gescreend worden voordat deze mag starten. Deze screening duurt minimaal 3 weken.
Word Senior On-site Support Medewerk en Help Ons de Energietransitie Mogelijk te Maken!
Ben jij klaar voor een dynamische rol waarin je een cruciale bijdrage levert aan de digitale werkplek van je collega's? Bij Alliander krijg je als Senior On-Site Support Medewerker de kans om het gezicht van onze digitaliseringsorganisatie te zijn op onze vestigingen. Je coacht dagelijks collega On-Site Support Medewerkers en speelt een sleutelrol in het team. Je zorgt ervoor dat hun digitale werkplek optimaal functioneert door de IT Service balie te bemensen, on-site support te bieden en direct advies te geven over onze producten en diensten. Dankzij jouw hulp hebben je collega's altijd een perfect werkende digitale werkplek.
Daarnaast verstrek je hardware aan nieuwe collega's en help je mee met grootschalige vervangingsprojecten, waarbij duizenden collega's worden voorzien van nieuwe IT-middelen zoals laptops, smartphones en tablets. Je werkt met de nieuwste tools en technologieën, waardoor je efficiënt en effectief kunt opereren. ServiceNow is ons platform voor service management.
Wat ga je doen?
Wat maakt deze functie uniek?
Waarom kiezen voor Alliander?
Bij Alliander draag je direct bij aan het energienet van de toekomst, dat we samen met Liander, Qirion, Qterra, Dep, Firan en Entrnce ontwikkelen en beheren voor miljoenen Nederlanders. Met ruim 9.000 vakmensen werken we aan een stabiele digitale werkplek, cruciaal voor de energietransitie. In ons team IT-Servicedesk streven we naar topkwaliteit binnen Alliander, Technical Platforms, en ondersteunen we onze collega's effectief in een divers team waar teamwork, klantgerichtheid en innovatie centraal staan. Jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling staat centraal, ondersteund door Agile werkwijze en Scrum-methodologie. Bij Alliander werk je mee aan het energienet van de toekomst, dat we voor iedereen, mét iedereen maken. Als On-site Support Medewerker draag je direct bij aan de energietransitie door te zorgen voor een stabiele en efficiënte digitale werkplek voor al je collega's.
Jij maakt het net energieker
Bij Alliander werk je aan een organisatie die klaar is voor de toekomst, waarbij we gebruik maken van jouw eigen kracht en talent. Ben jij klantgericht en denk je in oplossingen? Dan pas jij perfect bij ons team! En vul je dit daarnaast aan met:
Voor jou net beter geregeld
Als je bij Alliander in dienst komt krijg jij op basis van een 40-urige werkweek:
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.