Opdrachten

Mediq Nederland B.V. functionele SAP CRM consultant

functionele SAP CRM consultant

Info

Functie

functionele SAP CRM consultant

Locatie

De Meern

Uren per week

40 uren per week

Looptijd

02.02.2025 - 17.07.2025

Opdrachtnummer

220772

Sluitingsdatum

date-icon31.01.2025 clock-icon13:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Global IT (locatie Utrecht – De Meern) ondersteunt in alle landen waar onze klanten actief zijn, en
bestaat uit drie afdelingen. Het Digitale team, bestaande uit vier scrum teams die portalen en e-Health
oplossingen ontwikkelen voor honderdduizenden patiënten en zorg professionals. Product owners,
Interne IT specialisten en een grote groep ontwikkelaars werken in sprints om de diverse oplossingen
continue te verbeteren. Daarnaast is er een IT Applications Backoffice team, bestaande uit 25 (Senior)
SAP professionals, aangevuld met offshore en lokale consultants. De organisatie staat de komende
jaren voor uitdagende veranderingen in de zorg, en uiteindelijk moet dit team zorgdragen voor de
vertaling naar de backoffice systemen. Tenslotte is er nog het Infrastructure team, bestaande uit circa
10 Specialisten die zorg dragen voor de aansturing van de geoutsourcete infrastructuur, helpdesk en
andere IT gerelateerde diensten zoals PC’s, telefonie en laptops. Het leuke aan werken in Utrecht is
dat je werkt op het hoofdkantoor, waar alles bij elkaar komt. Je maakt hier kennis met ongeveer 500
verschillende medewerkers én alle aspecten van hun business.


In jouw rol als IT Solution Manager Market To Order ligt jouw eerste verantwoordelijkheid bij het
bewaken van de kwaliteit van de applicatie waaronder de performance en de functionele werking.
Tevens zal je participeren in één of meer van de vele projecten en continue verbeter initiatieven, die
de organisatie klaar moet maken voor de toekomst. Je zult onderdeel worden van het MTC team met
8 vaste krachten die allemaal 10 jaar+ ervaring hebben. Een zeer ervaren team waarbij iedereen van
elkaar leert, in een vertrouwde omgeving met een prettige sfeer. Een zeer ervaren team waarbij
iedereen van elkaar leert en de sfeer goed is. Wij geloven niet in een AMS model waarbij de interne
mensen geen aanpassingen doen in het systeem. Wij doen dit zelf en wij selecteren dan ook
kandidaten deels op hun hands-on customizing ervaring.


Afgeronde HBO of WO opleiding met studierichting bedrijfskunde, logistiek, economie of ICT
• 10 jaar+ ervaring met SAP CRM, in het bijzonder op het gebied Service Management.
• Vanwege de integratie met SAP CRM ook bij voorkeur ervaring met SAP ECC (SD, MM,
FICO) en SAP C4C (Sales Cloud)
• Ervaring met ABAP debuggen, interfacing en IDoc processing is een pré
• Goede proces denker en gewent met multidisciplinaire teams te werken
• Communicatief sterk, de spil tussen IT en gebruikersorganisaties.
• Nederlands & Engels sprekend en schrijvend
• Woonachtig zijn in Nederland is een must

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Mediq Nederland B.V.

Rolomschrijving en taakafspraken

Global IT (locatie Utrecht – De Meern) ondersteunt in alle landen waar onze klanten actief zijn, en
bestaat uit drie afdelingen. Het Digitale team, bestaande uit vier scrum teams die portalen en e-Health
oplossingen ontwikkelen voor honderdduizenden patiënten en zorg professionals. Product owners,
Interne IT specialisten en een grote groep ontwikkelaars werken in sprints om de diverse oplossingen
continue te verbeteren. Daarnaast is er een IT Applications Backoffice team, bestaande uit 25 (Senior)
SAP professionals, aangevuld met offshore en lokale consultants. De organisatie staat de komende
jaren voor uitdagende veranderingen in de zorg, en uiteindelijk moet dit team zorgdragen voor de
vertaling naar de backoffice systemen. Tenslotte is er nog het Infrastructure team, bestaande uit circa
10 Specialisten die zorg dragen voor de aansturing van de geoutsourcete infrastructuur, helpdesk en
andere IT gerelateerde diensten zoals PC’s, telefonie en laptops. Het leuke aan werken in Utrecht is
dat je werkt op het hoofdkantoor, waar alles bij elkaar komt. Je maakt hier kennis met ongeveer 500
verschillende medewerkers én alle aspecten van hun business.


In jouw rol als IT Solution Manager Market To Order ligt jouw eerste verantwoordelijkheid bij het
bewaken van de kwaliteit van de applicatie waaronder de performance en de functionele werking.
Tevens zal je participeren in één of meer van de vele projecten en continue verbeter initiatieven, die
de organisatie klaar moet maken voor de toekomst. Je zult onderdeel worden van het MTC team met
8 vaste krachten die allemaal 10 jaar+ ervaring hebben. Een zeer ervaren team waarbij iedereen van
elkaar leert, in een vertrouwde omgeving met een prettige sfeer. Een zeer ervaren team waarbij
iedereen van elkaar leert en de sfeer goed is. Wij geloven niet in een AMS model waarbij de interne
mensen geen aanpassingen doen in het systeem. Wij doen dit zelf en wij selecteren dan ook
kandidaten deels op hun hands-on customizing ervaring.


Afgeronde HBO of WO opleiding met studierichting bedrijfskunde, logistiek, economie of ICT
• 10 jaar+ ervaring met SAP CRM, in het bijzonder op het gebied Service Management.
• Vanwege de integratie met SAP CRM ook bij voorkeur ervaring met SAP ECC (SD, MM,
FICO) en SAP C4C (Sales Cloud)
• Ervaring met ABAP debuggen, interfacing en IDoc processing is een pré
• Goede proces denker en gewent met multidisciplinaire teams te werken
• Communicatief sterk, de spil tussen IT en gebruikersorganisaties.
• Nederlands & Engels sprekend en schrijvend
• Woonachtig zijn in Nederland is een must

De recruiter

Germaine Cooman

HeadFirst

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.