Opdrachten
Info
Functie
Media ManagerLocatie
AmsterdamUren per week
32 uren per weekLooptijd
13.02.2025 - 12.08.2025Opdrachtnummer
228780Sluitingsdatum
Deze opdracht is alleen geschikt voor ZZP
Interim digital media assignment
- Develop full funnel media yearplan for Private Individuals 2025 and implement in march/april 2025
- Implementation LIA with local media agency before may 1st 2025
- Implement Sustainable Housing Campaign (march/april/may 2025)
- Media advice and optimalization of insurances campaigns for H1 2025
- Implementation of Digital Maturity Roadmap. Alignment with agency and ING stakeholders, for correct implementation betwee 1/3/25-1/7/25
- Daily support on admin/process/orders media & business team in period march 25 – july 25
Specific assignment deliverables/result description for IC As a digital media manager, you will be responsible for media & planning advise and execution with agency of integrated campaigns that contribute to our brand and business objectives.
Within the Center of Expertise, you work together with the other communication specialists on our main objective sustainable growth, through a consistent and lively brand & business approach. You contribute to the implementation of ING's brand & business strategy – a consistent approach that motivates our people and our customers. You implement full-funnel campaigns in combination with 'always on' performance and content (earned, owned and paid) layers. You work closely with colleagues from the business to contribute to both the commercial and brand objectives.
You maintain contacts with our media, creative & research agencies and with strategic media partners like Google and Tiktok. You help building the ING brand with creative (digital) marketing concepts and continuous optimalization of our client’s customer journey experience. You develop the full funnel campaigns in cooperation with our agencies, with elements like social media, influencers, TV, radio, (D)OOH, SEA/SEO and display. In your work you use data insights from e.g. attribution and media effectiveness to make well balanced choices in marketing. You maintain the stakeholder field and build your own network of stakeholders.
Specifically required knowledge and skills for the assignment:
• An education in Marketing or Communication at HBO or University level
• Minimum of 5 years experience in marketing and/or advertising/communication
• Experience in advising various stakeholders
• Strong multitasking, accuracy and prioritizing skills in fast paced environment
• Proven experience of developing and implementing full funnel marketing and a successful track record to deliver on ROAS (Marketing Mix Modelling)
• Ability to work with Adobe suite and Google Marketing Platform
• Extensive knowledge of the Dutch media, publisher & platform landscape
• Track Record in handling large accounts & multi-device cross channel campaigns
• An analytical and data-driven attitude
• Experience and/or affinity with the agile way of working
• Excellent language skills in Dutch and English
Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid.
De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever.
Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening.
Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst.
Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren.
Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
ING Bank N.V.
Deze opdracht is alleen geschikt voor ZZP
Interim digital media assignment
- Develop full funnel media yearplan for Private Individuals 2025 and implement in march/april 2025
- Implementation LIA with local media agency before may 1st 2025
- Implement Sustainable Housing Campaign (march/april/may 2025)
- Media advice and optimalization of insurances campaigns for H1 2025
- Implementation of Digital Maturity Roadmap. Alignment with agency and ING stakeholders, for correct implementation betwee 1/3/25-1/7/25
- Daily support on admin/process/orders media & business team in period march 25 – july 25
Specific assignment deliverables/result description for IC As a digital media manager, you will be responsible for media & planning advise and execution with agency of integrated campaigns that contribute to our brand and business objectives.
Within the Center of Expertise, you work together with the other communication specialists on our main objective sustainable growth, through a consistent and lively brand & business approach. You contribute to the implementation of ING's brand & business strategy – a consistent approach that motivates our people and our customers. You implement full-funnel campaigns in combination with 'always on' performance and content (earned, owned and paid) layers. You work closely with colleagues from the business to contribute to both the commercial and brand objectives.
You maintain contacts with our media, creative & research agencies and with strategic media partners like Google and Tiktok. You help building the ING brand with creative (digital) marketing concepts and continuous optimalization of our client’s customer journey experience. You develop the full funnel campaigns in cooperation with our agencies, with elements like social media, influencers, TV, radio, (D)OOH, SEA/SEO and display. In your work you use data insights from e.g. attribution and media effectiveness to make well balanced choices in marketing. You maintain the stakeholder field and build your own network of stakeholders.
Specifically required knowledge and skills for the assignment:
• An education in Marketing or Communication at HBO or University level
• Minimum of 5 years experience in marketing and/or advertising/communication
• Experience in advising various stakeholders
• Strong multitasking, accuracy and prioritizing skills in fast paced environment
• Proven experience of developing and implementing full funnel marketing and a successful track record to deliver on ROAS (Marketing Mix Modelling)
• Ability to work with Adobe suite and Google Marketing Platform
• Extensive knowledge of the Dutch media, publisher & platform landscape
• Track Record in handling large accounts & multi-device cross channel campaigns
• An analytical and data-driven attitude
• Experience and/or affinity with the agile way of working
• Excellent language skills in Dutch and English
Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid.
De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever.
Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening.
Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst.
Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren.
Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
HeadFirst
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.