Opdrachten

Buijk Consultancy B.V. Skilled Servicedesk engineer

Skilled Servicedesk engineer

Info

Functie

Skilled Servicedesk engineer

Locatie

Rotterdam

Uren per week

40 uren per week

Looptijd

12.01.2025 - 10.04.2025

Opdrachtnummer

220774

Sluitingsdatum

date-icon03.01.2025 clock-icon14:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Ben jij een ervaren servicedeskmedewerker met een passie voor diepgaande technische vraagstukken en wil je je expertise inzetten in een skilled servicedeskteam? Bij eindklant krijg je de kans om zelfstandig complexe IT-uitdagingen op te lossen en een directe impact te hebben op het succes van onze klanten. Met jouw hulp en technische expertise bied je effectieve, blijvende oplossingen in complexe klantomgevingen. Je kunt rekenen op veel waardering voor jouw inzet, en geen dag is hetzelfde dankzij de diversiteit aan technieken (Microsoft 365, Azure, MDM, SSO, GPO, MFA, Intune, PowerShell & automation) en klanten waarmee je werkt.

Wat je gaat doen:
Zelfstandig oplossen van complexe eerstelijns- en tweedelijns tickets, vooral werkplekgerelateerde en netwerkspecifieke vragen, evenals issues met Office 365, applicaties, printing en VoIP-telefonie.
Dus na het ‘intake’ proces de tickets oppakken en verhelpen.

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Buijk Consultancy B.V.

Rolomschrijving en taakafspraken

Ben jij een ervaren servicedeskmedewerker met een passie voor diepgaande technische vraagstukken en wil je je expertise inzetten in een skilled servicedeskteam? Bij eindklant krijg je de kans om zelfstandig complexe IT-uitdagingen op te lossen en een directe impact te hebben op het succes van onze klanten. Met jouw hulp en technische expertise bied je effectieve, blijvende oplossingen in complexe klantomgevingen. Je kunt rekenen op veel waardering voor jouw inzet, en geen dag is hetzelfde dankzij de diversiteit aan technieken (Microsoft 365, Azure, MDM, SSO, GPO, MFA, Intune, PowerShell & automation) en klanten waarmee je werkt.

Wat je gaat doen:
Zelfstandig oplossen van complexe eerstelijns- en tweedelijns tickets, vooral werkplekgerelateerde en netwerkspecifieke vragen, evenals issues met Office 365, applicaties, printing en VoIP-telefonie.
Dus na het ‘intake’ proces de tickets oppakken en verhelpen.

De recruiter

Nikolai Klijnoot

HeadFirst

+31883218123

nikolai@starapple.nl

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.