Opdrachten
Info
Functie
Supervisor IT-ServicedeskLocatie
HaarlemUren per week
38 uren per weekLooptijd
30.11.2024 - 30.05.2025Opdrachtnummer
217530Sluitingsdatum
21.11.2024 13:00Start: zsm
Duur: 1760 uur of 52 weken daarna overname door Alliander
ZZP: nee
Standplaats: het team zit 1 dag per week, op woensdag, op kantoor Haarlem.
Screening: Kandidaat moet gescreend worden voordat deze mag starten. Deze screening duurt minimaal 3 weken.
Rol staat ook open voor detavast, geef daarvoor een salarisindicatie op bij het aanbieden.
Supervisor IT-Servicedesk
Word Supervisor IT-Servicedesk bij Alliander en Help Ons de Energietransitie Mogelijk te Maken!
Als Supervisor IT-Servicedesk bij Alliander ben jij de drijvende kracht achter ons team, waarbij je coacht, ondersteunt en ontwikkelt voor optimale prestaties. Je richt je op maximale klanttevredenheid en een soepel functionerende digitale werkplek binnen afgesproken kaders. Je bent niet alleen het aanspreekpunt voor je team, maar ook de verbindende schakel tussen de IT-Servicedesk, teams op verschillende locaties en interne afdelingen. Met jouw betrokkenheid, verantwoordelijkheid en kennisdeling maak je echt het verschil, waarbij je teammotivatie direct bijdraagt aan hogere klanttevredenheid.
Werkend met state-of-the-art tools zoals ServiceNow voor service management en Genesys als callcenter platform, zetten we in 2025 onze eigen IT-Servicedesk op, met verdere ambities om samen te werken met andere netbeheerders en zien binnen Alliander volop mogelijkheden om krachten te bundelen. Dit biedt volop mogelijkheden om collega’s optimaal te ondersteunen in hun dagelijks digitaal werk.
Wat ga je doen?
- Teamprestaties: Samen met de Product Owner verbeteren en laten groeien.
- Operationele Planning: Adviseren, onderhandelen en verdedigen bij tegenstrijdige belangen.
- Efficiënte Roostering: Verantwoordelijk voor planning en roostering op de IT-Servicedesk.
- Procesexpertise: Bijdragen aan effectieve interne en externe interacties.
- Stakeholder Management: Creëren van draagvlak en overtuigen in overleggen.
- Verbeterinitiatieven: Initiëren van verbeteringen voor klanttevredenheid en gebruikerservaring.
- Probleemoplossing: Zelfstandig complexe vraagstukken analyseren en beslissen.
- Verantwoordelijkheid: Beheer van inhoud en uitvoering van IT-Servicedesk plannen en projecten.
- Strategische Advisering: Ondersteunen van Product Manager en Product Owner in visie en strategie.
Wat maakt deze functie uniek?
- Groeimogelijkheden voor IT-professionals: De IT-Servicedesk biedt mogelijkheden om je ITcarrière verder te ontwikkelen, met een helder loopbaanpad.
- Flexibel werken: Deze functie is voor minimaal 32 uur per week met Haarlem als standplaats. Online samenwerken is mogelijk, wat reistijd en filerijden vermindert.
- Essentiële schakel: Bij Alliander ben je een onmisbare schakel in ons succes. Je verrast jouw team positief met jouw expertise.
Waarom kiezen voor Alliander?
Bij Alliander draag je direct bij aan het energienet van de toekomst, dat we samen met Liander, Qirion, Qterra, Dep, Firan en Entrnce ontwikkelen en beheren voor miljoenen Nederlanders. Als Agent IT-Servicedesk zorg je voor een stabiele digitale werkplek, cruciaal voor de energietransitie en het succes van je collega's. Dat doen we met de hulp van ruim 9.000 vakmensen. Dankzij deze talenten hebben wij het volste vertrouwen in de energietoekomst van Nederland. Samen met jou maken wij dat mogelijk.
In ons team IT-Servicedesk streven we naar topkwaliteit binnen Alliander, Technical Platforms. Met meer dan 150 devops teams en 1200 applicaties is ons digitalisering-landschap complex.
Een brede kennis van ons applicatielandschap is essentieel om collega's effectief te ondersteunen in een divers team waar teamwork, klantgerichtheid en innovatie centraal staan.
Bij Alliander stimuleren we een cultuur van continu leren en verbeteren, ondersteund door Agile werkwijze en Scrum-methodologie. Jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling staat centraal. Bij Alliander werk je mee aan het energienet van de toekomst, dat we voor iedereen, mét iedereen maken. Als Agent IT-Servicedesk draag je direct bij aan de energietransitie door te zorgen voor een stabiele en efficiënte digitale werkplek voor al je collega's.
Jij maakt het net energieker
Bij Alliander werk je aan een organisatie die klaar is voor de toekomst, waarbij we gebruik maken van jouw eigen kracht en talent. Ben jij klantgericht en denk je in oplossingen? Dan pas jij perfect bij ons team! En vul je dit daarnaast aan met:
- Minimaal Hbo werk- en denkniveau in de richting ICT;
- Minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
- Sterk probleemoplossend vermogen;
- Je bent sociaal vaardig, communicatief sterk, representatief en klantgericht;
- Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift;
- Enthousiast, de leidende kracht die je team naar succes leidt;
- Je hebt een proactieve mindset en de ambitie om voortdurend te verbeteren;
- Kennis en ervaring van IT-processen, en bij voorkeur met Genesys en ServiceNOW is een pré;
- Kennis van en ervaring met Agile werkvormen zijn een pré.
Voor jou net beter geregeld
Als je in dienst komt bij Alliander krijg jij op basis van een 40-urige werkweek:
- Een salaris van €3412.20 tot €4874.57 bruto per maand
- Jaarlijks een individueel keuze budget (IKB) van 18% (fulltime) (40uur) of 12,8% (parttime) van je bruto jaarsalaris. Dit is inclusief 8% vakantietoeslag. Je kunt dit bedrag uit laten betalen, maar je kunt er bijvoorbeeld ook extra vrije dagen voor kopen. Jij kiest wat bij jou past.
- 24,5 vakantiedagen per jaar, aan te vullen met extra dagen die je vanuit je IKB koopt
- Een eindejaarsuitkering in december van 6% van je jaarsalaris
- De mogelijkheid om thuis te werken. Werk je vanuit huis, dan ontvang je hiervoor een thuiswerktegemoetkoming.
- Een NS-Business Card, zodat je duurzaam kan reizen. Kom je met eigen vervoer? Dan krijg je een kilometervergoeding.
Alliander
Start: zsm
Duur: 1760 uur of 52 weken daarna overname door Alliander
ZZP: nee
Standplaats: het team zit 1 dag per week, op woensdag, op kantoor Haarlem.
Screening: Kandidaat moet gescreend worden voordat deze mag starten. Deze screening duurt minimaal 3 weken.
Rol staat ook open voor detavast, geef daarvoor een salarisindicatie op bij het aanbieden.
Supervisor IT-Servicedesk
Word Supervisor IT-Servicedesk bij Alliander en Help Ons de Energietransitie Mogelijk te Maken!
Als Supervisor IT-Servicedesk bij Alliander ben jij de drijvende kracht achter ons team, waarbij je coacht, ondersteunt en ontwikkelt voor optimale prestaties. Je richt je op maximale klanttevredenheid en een soepel functionerende digitale werkplek binnen afgesproken kaders. Je bent niet alleen het aanspreekpunt voor je team, maar ook de verbindende schakel tussen de IT-Servicedesk, teams op verschillende locaties en interne afdelingen. Met jouw betrokkenheid, verantwoordelijkheid en kennisdeling maak je echt het verschil, waarbij je teammotivatie direct bijdraagt aan hogere klanttevredenheid.
Werkend met state-of-the-art tools zoals ServiceNow voor service management en Genesys als callcenter platform, zetten we in 2025 onze eigen IT-Servicedesk op, met verdere ambities om samen te werken met andere netbeheerders en zien binnen Alliander volop mogelijkheden om krachten te bundelen. Dit biedt volop mogelijkheden om collega’s optimaal te ondersteunen in hun dagelijks digitaal werk.
Wat ga je doen?
- Teamprestaties: Samen met de Product Owner verbeteren en laten groeien.
- Operationele Planning: Adviseren, onderhandelen en verdedigen bij tegenstrijdige belangen.
- Efficiënte Roostering: Verantwoordelijk voor planning en roostering op de IT-Servicedesk.
- Procesexpertise: Bijdragen aan effectieve interne en externe interacties.
- Stakeholder Management: Creëren van draagvlak en overtuigen in overleggen.
- Verbeterinitiatieven: Initiëren van verbeteringen voor klanttevredenheid en gebruikerservaring.
- Probleemoplossing: Zelfstandig complexe vraagstukken analyseren en beslissen.
- Verantwoordelijkheid: Beheer van inhoud en uitvoering van IT-Servicedesk plannen en projecten.
- Strategische Advisering: Ondersteunen van Product Manager en Product Owner in visie en strategie.
Wat maakt deze functie uniek?
- Groeimogelijkheden voor IT-professionals: De IT-Servicedesk biedt mogelijkheden om je ITcarrière verder te ontwikkelen, met een helder loopbaanpad.
- Flexibel werken: Deze functie is voor minimaal 32 uur per week met Haarlem als standplaats. Online samenwerken is mogelijk, wat reistijd en filerijden vermindert.
- Essentiële schakel: Bij Alliander ben je een onmisbare schakel in ons succes. Je verrast jouw team positief met jouw expertise.
Waarom kiezen voor Alliander?
Bij Alliander draag je direct bij aan het energienet van de toekomst, dat we samen met Liander, Qirion, Qterra, Dep, Firan en Entrnce ontwikkelen en beheren voor miljoenen Nederlanders. Als Agent IT-Servicedesk zorg je voor een stabiele digitale werkplek, cruciaal voor de energietransitie en het succes van je collega's. Dat doen we met de hulp van ruim 9.000 vakmensen. Dankzij deze talenten hebben wij het volste vertrouwen in de energietoekomst van Nederland. Samen met jou maken wij dat mogelijk.
In ons team IT-Servicedesk streven we naar topkwaliteit binnen Alliander, Technical Platforms. Met meer dan 150 devops teams en 1200 applicaties is ons digitalisering-landschap complex.
Een brede kennis van ons applicatielandschap is essentieel om collega's effectief te ondersteunen in een divers team waar teamwork, klantgerichtheid en innovatie centraal staan.
Bij Alliander stimuleren we een cultuur van continu leren en verbeteren, ondersteund door Agile werkwijze en Scrum-methodologie. Jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling staat centraal. Bij Alliander werk je mee aan het energienet van de toekomst, dat we voor iedereen, mét iedereen maken. Als Agent IT-Servicedesk draag je direct bij aan de energietransitie door te zorgen voor een stabiele en efficiënte digitale werkplek voor al je collega's.
Jij maakt het net energieker
Bij Alliander werk je aan een organisatie die klaar is voor de toekomst, waarbij we gebruik maken van jouw eigen kracht en talent. Ben jij klantgericht en denk je in oplossingen? Dan pas jij perfect bij ons team! En vul je dit daarnaast aan met:
- Minimaal Hbo werk- en denkniveau in de richting ICT;
- Minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
- Sterk probleemoplossend vermogen;
- Je bent sociaal vaardig, communicatief sterk, representatief en klantgericht;
- Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift;
- Enthousiast, de leidende kracht die je team naar succes leidt;
- Je hebt een proactieve mindset en de ambitie om voortdurend te verbeteren;
- Kennis en ervaring van IT-processen, en bij voorkeur met Genesys en ServiceNOW is een pré;
- Kennis van en ervaring met Agile werkvormen zijn een pré.
Voor jou net beter geregeld
Als je in dienst komt bij Alliander krijg jij op basis van een 40-urige werkweek:
- Een salaris van €3412.20 tot €4874.57 bruto per maand
- Jaarlijks een individueel keuze budget (IKB) van 18% (fulltime) (40uur) of 12,8% (parttime) van je bruto jaarsalaris. Dit is inclusief 8% vakantietoeslag. Je kunt dit bedrag uit laten betalen, maar je kunt er bijvoorbeeld ook extra vrije dagen voor kopen. Jij kiest wat bij jou past.
- 24,5 vakantiedagen per jaar, aan te vullen met extra dagen die je vanuit je IKB koopt
- Een eindejaarsuitkering in december van 6% van je jaarsalaris
- De mogelijkheid om thuis te werken. Werk je vanuit huis, dan ontvang je hiervoor een thuiswerktegemoetkoming.
- Een NS-Business Card, zodat je duurzaam kan reizen. Kom je met eigen vervoer? Dan krijg je een kilometervergoeding.
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.