Opdrachten
Info
Functie
Business ControllerLocatie
ArnhemUren per week
38 uren per weekLooptijd
20.02.2025 - 29.05.2025Opdrachtnummer
228733Sluitingsdatum
startdatum: zsm
zzp: ja
CV's aanleveren in het Nederlands
Opdracht
Deze opdracht richt zich op het versterken van de financiële beheersing en inrichting binnen de afdelingen van O&S (Onderhoud &Storingen). Het doel is om de financiële processen rondom de dienstencomponent van het werkpakket te optimaliseren, waardoor er meer inzicht, transparantie en controle ontstaat over kosten, uitgaven en budgettering. Dit draagt bij aan een efficiëntere sturing van middelen en voorkomt financiële risico’s.
Daarnaast wordt de financiële structuur binnen de afdelingen verbeterd, zodat budgetten, rapportages en kostenallocaties beter aansluiten bij de operationele en strategische doelen van O&S.
- In kaart brengen van de huidige financiële beheersing rondom de dienstencomponent.
- Identificeren van knelpunten in de financiële processen en structuren binnen O&S.
- Onderzoeken van kostenallocatie en budgetbeheer binnen de afdelingen.
- Opstellen van verbeterplannen voor financiële sturing en beheersing van de dienstencomponent.
- Inrichten en implementeren van efficiëntere procedures voor budgettering, forecasting en financiële rapportage.
- Standaardiseren van kostenregistratie en facturatieprocessen van het werkpakket
- Herstructureren van financiële verantwoordelijkheden binnen de afdelingen.
- Invoeren van duidelijke afspraken over budgettoewijzing en uitgavenbeheer.
Uiterlijk op 30 mei 2025 is een nieuw proces voor de financiële beheersing van de dienstencomponent volledig operationeel binnen O&S. Het proces omvat duidelijke richtlijnen voor kostenallocatie, budgetbewaking en rapportage. Per 30 mei 2025 is de heringerichte financiële administratie binnen alle O&S-afdelingen volledig geïmplementeerd. Budgetstructuren en kostenplaatsen zijn opnieuw gedefinieerd en correct ingericht in het financiële systeem.
Alliander
startdatum: zsm
zzp: ja
CV's aanleveren in het Nederlands
Opdracht
Deze opdracht richt zich op het versterken van de financiële beheersing en inrichting binnen de afdelingen van O&S (Onderhoud &Storingen). Het doel is om de financiële processen rondom de dienstencomponent van het werkpakket te optimaliseren, waardoor er meer inzicht, transparantie en controle ontstaat over kosten, uitgaven en budgettering. Dit draagt bij aan een efficiëntere sturing van middelen en voorkomt financiële risico’s.
Daarnaast wordt de financiële structuur binnen de afdelingen verbeterd, zodat budgetten, rapportages en kostenallocaties beter aansluiten bij de operationele en strategische doelen van O&S.
- In kaart brengen van de huidige financiële beheersing rondom de dienstencomponent.
- Identificeren van knelpunten in de financiële processen en structuren binnen O&S.
- Onderzoeken van kostenallocatie en budgetbeheer binnen de afdelingen.
- Opstellen van verbeterplannen voor financiële sturing en beheersing van de dienstencomponent.
- Inrichten en implementeren van efficiëntere procedures voor budgettering, forecasting en financiële rapportage.
- Standaardiseren van kostenregistratie en facturatieprocessen van het werkpakket
- Herstructureren van financiële verantwoordelijkheden binnen de afdelingen.
- Invoeren van duidelijke afspraken over budgettoewijzing en uitgavenbeheer.
Uiterlijk op 30 mei 2025 is een nieuw proces voor de financiële beheersing van de dienstencomponent volledig operationeel binnen O&S. Het proces omvat duidelijke richtlijnen voor kostenallocatie, budgetbewaking en rapportage. Per 30 mei 2025 is de heringerichte financiële administratie binnen alle O&S-afdelingen volledig geïmplementeerd. Budgetstructuren en kostenplaatsen zijn opnieuw gedefinieerd en correct ingericht in het financiële systeem.
HeadFirst
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.