Opdrachten
Info
Functie
ServicedeskmedewerkerLocatie
AmsterdamUren per week
32 uren per weekLooptijd
25.02.2024 - 30.12.2024Opdrachtnummer
153527Sluitingsdatum
Grote voorkeur voor detavast!! Graag in motivatie vermelden of je daar voor open staat.
Servicedeskmedewerker minimaal 24 uur per week
Over ons
Nationale Opera & Ballet is een van de grootste Nederlandse culturele organisaties en bevindt zich in het hart van Amsterdam. Bij ons ontstaat de magie op het toneel. Met ruim 600 collega’s van 30 nationaliteiten werken we elke dag samen om grootse opera- en balletproducties neer te zetten. Elk detail telt en daarom hechten we waarde aan vakmanschap in elk onderdeel van onze organisatie. Het is onze missie om het leven van zoveel mogelijk mensen te verrijken met de verwondering, schoonheid en betekenis van opera en ballet. Wil jij hieraan bijdragen?
Over de functie
De IT afdeling van NO&B is op zoek naar een senior servicedesk medewerker. Als servicedeskmedewerker draag je samen met een collega zorg voor een correcte ticketadministratie, voer je de regie over tickets die aan onze externe ICT leverancier worden doorgezet en ben jij het eerste aanspreekpunt voor ICT vraagstukken van onze medewerkers.
Jij helpt onze medewerkers in de eerste lijn met hun computerproblemen, je zorgt dat ze weer kunnen werken als ze hun wachtwoord kwijt zijn en helpt bij het gebruik van Office-programma's. Daarnaast heb jij een belangrijke taak in het functioneel beheren van onze teams en SharePoint omgeving. Zo zorg je ervoor dat we altijd goed kunnen samenwerken en communiceren.
Je zorgt dat alle incidenten en wijzigingen binnen de gemaakte afspraken worden afgehandeld, stelt prioriteiten en zorgt ervoor dat de belangrijkste zaken voorrang krijgen. Voor je collega’s leg je waar van toepassing de ervaringen vast in handleidingen en kennisitems.
Over jou
Je bent een prettige en kundige collega, gericht op samenwerking, immers “The show must go on”. Je hebt al meerdere jaren ervaring op een ICT servicedesk. We zoeken iemand die goed is in het voeren van ICT servicedesk en in het bijzonder de ticketadministratie en hierover kan rapporteren, die goed met mensen kan omgaan, geduldig is en helder kan uitleggen. Je bent iemand die makkelijk en snel gebruik van servicedesk tools leert. Wij gebruiken bijvoorbeeld Windows-tools zoals Ivanti, Microsoft beheercentrum 365 en Topdesk. Maar kennis van office pakketten is ook wenselijk. Het is fijn als je al kennis hebt van het ITIL-framework voor ICT-beheer. Je moet wel zowel Nederlands als Engels spreken, zodat je al onze collega's kunt helpen. Het is prettig als je op drukke momenten het overzicht en de rust kunt bewaren.
Belangrijke vaardigheden
• Probleemoplossend Vermogen: Sterk analytisch vermogen om complexe ICT-problemen snel te diagnosticeren en op te lossen en te beleggen bij de juiste afhandelgroep.
• Communicatieve Vaardigheden: Uitmuntende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden, met het vermogen om technische informatie duidelijk en beknopt over te brengen aan niet-technische medewerkers.
• Klantgerichtheid: Een servicegerichte instelling met een focus op het bieden van een uitstekende gebruikerservaring. Ervaring met klantenservice of een helpdesk is een pluspunt.
• Teamwerk en Samenwerking: Vermogen om effectief samen te werken binnen een divers team, met de externe ICT leverancier en bij te dragen aan een positieve werkomgeving.
• Technische Bekwaamheid: Grondige kennis van de genoemde technologieën (Ivanti, Microsoft 365, Topdesk, etc.), netwerken en informatiebeveiliging en het vermogen om nieuwe tools snel onder de knie te krijgen. Certificeringen of cursussen in deze gebieden zijn niet noodzakelijk, maar wel wenselijk.
• Adaptief Vermogen: Het kunnen aanpassen aan een snel veranderende omgeving en het effectief beheren van meerdere taken tegelijkertijd.
• Leiderschapskwaliteiten: Hoewel het een rol op medewerker niveau betreft, is het vermogen om sturing te geven bij het afhandelen van tickets en prioritering van incidenten iom de externe leverancier een pluspunt.
Nationale Opera & Ballet
Grote voorkeur voor detavast!! Graag in motivatie vermelden of je daar voor open staat.
Servicedeskmedewerker minimaal 24 uur per week
Over ons
Nationale Opera & Ballet is een van de grootste Nederlandse culturele organisaties en bevindt zich in het hart van Amsterdam. Bij ons ontstaat de magie op het toneel. Met ruim 600 collega’s van 30 nationaliteiten werken we elke dag samen om grootse opera- en balletproducties neer te zetten. Elk detail telt en daarom hechten we waarde aan vakmanschap in elk onderdeel van onze organisatie. Het is onze missie om het leven van zoveel mogelijk mensen te verrijken met de verwondering, schoonheid en betekenis van opera en ballet. Wil jij hieraan bijdragen?
Over de functie
De IT afdeling van NO&B is op zoek naar een senior servicedesk medewerker. Als servicedeskmedewerker draag je samen met een collega zorg voor een correcte ticketadministratie, voer je de regie over tickets die aan onze externe ICT leverancier worden doorgezet en ben jij het eerste aanspreekpunt voor ICT vraagstukken van onze medewerkers.
Jij helpt onze medewerkers in de eerste lijn met hun computerproblemen, je zorgt dat ze weer kunnen werken als ze hun wachtwoord kwijt zijn en helpt bij het gebruik van Office-programma's. Daarnaast heb jij een belangrijke taak in het functioneel beheren van onze teams en SharePoint omgeving. Zo zorg je ervoor dat we altijd goed kunnen samenwerken en communiceren.
Je zorgt dat alle incidenten en wijzigingen binnen de gemaakte afspraken worden afgehandeld, stelt prioriteiten en zorgt ervoor dat de belangrijkste zaken voorrang krijgen. Voor je collega’s leg je waar van toepassing de ervaringen vast in handleidingen en kennisitems.
Over jou
Je bent een prettige en kundige collega, gericht op samenwerking, immers “The show must go on”. Je hebt al meerdere jaren ervaring op een ICT servicedesk. We zoeken iemand die goed is in het voeren van ICT servicedesk en in het bijzonder de ticketadministratie en hierover kan rapporteren, die goed met mensen kan omgaan, geduldig is en helder kan uitleggen. Je bent iemand die makkelijk en snel gebruik van servicedesk tools leert. Wij gebruiken bijvoorbeeld Windows-tools zoals Ivanti, Microsoft beheercentrum 365 en Topdesk. Maar kennis van office pakketten is ook wenselijk. Het is fijn als je al kennis hebt van het ITIL-framework voor ICT-beheer. Je moet wel zowel Nederlands als Engels spreken, zodat je al onze collega's kunt helpen. Het is prettig als je op drukke momenten het overzicht en de rust kunt bewaren.
Belangrijke vaardigheden
• Probleemoplossend Vermogen: Sterk analytisch vermogen om complexe ICT-problemen snel te diagnosticeren en op te lossen en te beleggen bij de juiste afhandelgroep.
• Communicatieve Vaardigheden: Uitmuntende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden, met het vermogen om technische informatie duidelijk en beknopt over te brengen aan niet-technische medewerkers.
• Klantgerichtheid: Een servicegerichte instelling met een focus op het bieden van een uitstekende gebruikerservaring. Ervaring met klantenservice of een helpdesk is een pluspunt.
• Teamwerk en Samenwerking: Vermogen om effectief samen te werken binnen een divers team, met de externe ICT leverancier en bij te dragen aan een positieve werkomgeving.
• Technische Bekwaamheid: Grondige kennis van de genoemde technologieën (Ivanti, Microsoft 365, Topdesk, etc.), netwerken en informatiebeveiliging en het vermogen om nieuwe tools snel onder de knie te krijgen. Certificeringen of cursussen in deze gebieden zijn niet noodzakelijk, maar wel wenselijk.
• Adaptief Vermogen: Het kunnen aanpassen aan een snel veranderende omgeving en het effectief beheren van meerdere taken tegelijkertijd.
• Leiderschapskwaliteiten: Hoewel het een rol op medewerker niveau betreft, is het vermogen om sturing te geven bij het afhandelen van tickets en prioritering van incidenten iom de externe leverancier een pluspunt.
HeadFirst
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.