Wie is… Roy van Noort
In enkele woorden zie ik mijzelf als een duiker, avonturier, levensgenieter, aanpakker, creatieveling, mensenmens, maar vooral als gastheer. Een goede vriend die bij mij thuis komt eten, daar neem ik graag de tijd voor met (te) veel lekkere gerechten, veel gezelligheid, misschien een spelletje en gezellige muziek. Een regelaar, een gastheer die het beste voor zijn gasten wilt bereiken.
Wat zijn jouw werkzaamheden binnen HeadFirst?
Als customer support medewerker ben ik het eerste aanspreekpunt voor jou in de breedste zin van het woord. Vragen over jouw contract? Of zoek jij een opdracht? Misschien overweeg jij om zelfstandige te worden en wil jij afstemmen hoe HeadFirst werkt? Wellicht heb jij een gids nodig door onze portal? Ik ben jouw man! Misschien heb ik niet altijd direct het antwoord paraat, dan neem ik jouw vraag in behandeling. Dat moet jij mij dan vergeven, maar ik ontzorg jou van het probleem waar jij tegenaan loopt en kom zo spoedig mogelijk bij jou terug.
Wat is het leukste aspect van jouw werk?
Naast het klantencontact met verschillende zelfstandigen uit heel Nederland, vind ik het oppakken van het achterliggende probleem niet alleen leuk maar vooral ook uitdagend en belangrijk. Misschien geef jij een melding, waar meerdere mensen tegenaan lopen. Zo kunnen wij niet alleen situaties voorkomen, maar nog belangrijker onze dienstverlening nog gebruiksvriendelijker maken.
Waar kunnen wij jou ’s nachts voor wakker maken?
Een willekeurige vliegticket en dan voor een ver land met een totaal ander cultuur! Lekker erop uittrekken en veel nieuwe dingen beleven. Ik ben altijd erg nieuwsgierig naar andere culturen; lekker eten, prachtige architectuur en verdwalen in het onbekende. Mij zie je niet liggen in een strandstoel of op een opblaasbaar matje in een zwembad maar juist rondreizend, onbekende dorpjes bekijken, tussen verschillende mensen ver hier vandaan, rondtrekkend en nieuwe werelden ontdekken.